Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2
Loppanlängtan: wow..du VILL ha sex när du ruvar...grattis till dig som har någon sexlust :)
bubbeltjejen: om man testar för tidigt är väl risken att det bli minus och att du då blir superledsen...jag skulle hellre vänta en dag för mycket än en för lite!...men det är ju jag det :)
ego: idag ringde jag till RMC angående min oro för cysta. Dom ville jag skulle komma dit på måndag och göra ett VUL. MEN de tkänns onödigt att åka 20 mil för ett VUL så jag ska först försöka boka ett på närmare håll. Annars får jag åka till MALMÖ på onsdag och göra VUL. Jag bara vet att jag har en cysta...det är är så jävla skit!
Idag fick förresetn jag och min man inbjudan till att gå föräldra utbildning (som man måste gå om man vill adoptera). Den börjar redan 5 maj och är 7 gånger. Tror faktiskt vi ska gå redan nu, så har man det gjort och behöver inte tappa ett halvår på de tom det skulle komma det det att vi "måste" adoptera. Mannen kommer strejka lite eftersom det givetvis är på hans fotbollstränings dag.....
Önskar alla gravida, ruvare, sprayare, sprutare och väntare en härlig fredagkväll!