vilken/vilka veckor mådde du som sämst?
Är i vecka åtta nu och tycker allt känns förjävligt! Mår bara apa och hatar den här ät-hetsen varannan timme (för om jag inte gör det så dör jag typ av hunger).
Är i vecka åtta nu och tycker allt känns förjävligt! Mår bara apa och hatar den här ät-hetsen varannan timme (för om jag inte gör det så dör jag typ av hunger).
Ungefär vecka 7-11 brukar jag må riktigt eländigt. Sedan vänder det!
Jag mådde konstant skitdåligt i vecka 4-17. Sen vände det och jag har mått toppen sen dess (är i vecka 30 nu)!
Jag har (hoppas jag!) kommit ur det värsta nu, och går in vecka 10 idag. Har mått illa i princip hela tiden fram till nu, med kulmen v 8 och 9. Men nu har det lättat! Så ha förtröstan, det blir nog snart bättre för dig! Det finns en ganska bra illustration på growingpeople om hur gravidillamåendet brukar se ut:
v.7-9 har varit värst för mig. Just v 8 som du är i nu har varit allra jävligast med mycket kräkningar och fruktansvärt äckel för all mat (samtidigt som man ju måste äta typ hela tiden för att det inte ska bli ännu värre).
Vecka 7 - 10 var som jävligast för min del...
Jag mådde illa från vecka 6-20. Konstant med illamående och kräkningar.
Nu med min andra graviditet började illamåendet kring vecka 7 och jag äe nu i veck 16 och mår fortfarande dåligt och kräks.
Den värsta tiden var för mig v. 33 till förlossningen.
Värst under första trimestern var nog v 11-15 ungefär.
Vecka 6-39 var hemska.
är i v 7 nu, går in i v 8 på tisdag och denna vecka har varit hemsk.
Mår illa nästan hela tiden, rejält!
Halsbränna och hungrig hela tiden. hur mycket jag än äter
och så märker jag av att jag börjat få lägre blodtryck denna grav också.
Hoppas det snart blir lite bättre med illamåendet iaf
V.6-11, är i v.13 nu och nu mår jag bra, nästan som vanligt.
det var som värst v.8-10
För de allra flesta brukar det bli bättre runt v. 11-13
8-9 var värst. 7 och 10 halvrisiga. I vecka 11 har jag börjat känna mig avsevärt bättre båda gångerna och i vecka 12 (nu) nästan som vanligt. Under förra graviditeten hade jag sedan inga såna besvär alls efter det så jag hoppas det blir likadant nu.
v.6-17
Fram till v 12 ungefär... Fast det började lätta litegrann redan innan.
Jag är i v.11+6 idag och mår fortfarande piss, jag ligger pall dagarna i ända och orkar inget pga illamåendet. Hoppas innerligt att det ska släppa snart för såhär orkar jag inte ha det, jag har gråten i halsen hela tiden för att jag mår såhär. Måste ringa min BM imorgon och be om hjälp för nu orkar jag inte mer =(