Vart kan man köpa röd BHoch trosor?
Har letat och letat men vart f.n kan man hitta sexiga underkläder i färgen RÖD. Hittar ingen stanns. inte ens på nätet. vill köpa röd bh och trosor. VART????
tips någon??
tack!
Har letat och letat men vart f.n kan man hitta sexiga underkläder i färgen RÖD. Hittar ingen stanns. inte ens på nätet. vill köpa röd bh och trosor. VART????
tips någon??
tack!
och tydligen med lite glansig yta!? haha. min sambos önskan :)
tack tack för tippset :)
fler??
Jag köpte (för ca 1-1,5 månad sen) röda trosor och BH på Lindex.... vet inte om det finns kvar.....?
Några nätbutiker kan jag dessvärre inte tipsa om. Här i Stockholm (vet inte var i landet du bor) så har du ett par butiker som är bra när det gäller underkläder. Timarco på Karlavägen, stort utbud med många olika märken (har även nätbutik), Gustaf Mellbin i Gamla Stan, sjukt fina underkläder, dyra men kanon. NK har rätt stor underklädesavdelning. Underklädeskedjan Change (finns på fler orter) har en del att välja på. Kedjan Triumph kan ha, köpte ett rött set men det var något år sedan.
Flirt Fashion har en butik i Stockholm samt nätbutik.
jo bor i en liten bit utanför stockholm så värt att ta sig in och ta en titt då kanske. tack snäll för tippsen :)
Här köper jag dom flesta av mina underkläder
http://www.ingelita.se/