Inlägg från: multivitaminjuice |Visa alla inlägg
  • multivitaminjuice

Bred rumpa

Jag är en smal tjej med breda höfter och därmed lite bred men också putig rumpa, gillar min rumpa och har fått mycket komplimanger för den av killar. Dock beror det nog mer på själva putet än att den är bred gissar jag.

Jag har inte märkt att någon kollat in den men det är nog svårare att upptäcka att någon kollar in ens rumpa än tex bröst som ju sitter på framsidan av kroppen.

Gillar som sagt min rumpa men hade gärna haft lite mindre höfter, inte pga rumpan utan mer pga mina lår som därmed är lite bredare än på tjejer med med mer pojkiga höfter.

• multivitaminjuice
    Maryestelle01 skrev 2010-03-01 11:30:54 följande:
    Fan va alla tjejer här på FL är nöjda med sina kroppar...känner inte igen mig i detta från världen där ute.. Ja säger väl tvärtemot då..har ingen bred rumpa, smala ben som gör att låren inte rör vid varandra. Det får rumpan att se ganska liten och slät  och lite platt ut. Mina axlar är bredare än min rumpa.. Men det flesta killar verkar tycka om att kämma på den.....och min sambo gillar att bita i den..jäklar vilka blåmärken jag har haft...haha Men visst hade jag önskat mig en Jennifer Lopez rumpa..
    Du skulle bara veta hur mycket jag önskat lår som inte nuddar varandra, långa smala ben som sticker ut under en kort kol och ser ut att bara fortsätta under den i all oändlighet i stället för mina kycklingklubbor.
Svar på tråden Bred rumpa