Inlägg från: redneck girl |Visa alla inlägg
  • redneck girl

Bred rumpa

jag är inte smal...men älskar att visa upp min breda bak;)

• redneck girl
    AnnaPuddel skrev 2010-02-28 00:48:46 följande:
    mmmm..butt..
    vad ska man med den till annars;)
  • redneck girl
    AnnaPuddel skrev 2010-02-28 02:01:11 följande:
    ramla på, klämma på, göra illa sig på, min pojkvän tycker man ska pussa på den..
    pussa den får man gärna göra....vi skippar det där med att göra sig illa tycker jag;)
  • redneck girl
    AnnaPuddel skrev 2010-02-28 02:05:17 följande:
    man kan välta saker med den!
    ja,jävlar..så långt tänkte jag inte.börjar bli suddig nu...
  • redneck girl

måste göra det nu,natti på er alla=)

• redneck girl
    Maryestelle01 skrev 2010-03-01 11:30:54 följande:
    Fan va alla tjejer här på FL är nöjda med sina kroppar...känner inte igen mig i detta från världen där ute..Ja säger väl tvärtemot då..har ingen bred rumpa, smala ben som gör att låren inte rör vid varandra. Det får rumpan att se ganska liten och slät  och lite platt ut. Mina axlar är bredare än min rumpa..Men det flesta killar verkar tycka om att kämma på den.....och min sambo gillar att bita i den..jäklar vilka blåmärken jag har haft...hahaMen visst hade jag önskat mig en Jennifer Lopez rumpa..
    ingen ide att gå med gamnacke för att man inte liknar lopez.fan vad trist om alla liknade henne;)
  • redneck girl
    Anonym skrev 2010-02-28 02:01:45 följande:
    Jag är ganska smal men har breda höfter och getingmidja och jag tycker att skillnaden blir så markant och ful om jag har på mig en tajt tröja och jeans t ex. Jag går alltid med vidare tröjor/tunikor för att inte överkroppen ska se så smal ut i jämförelse. Jag skäms över hur min kropp ser ut. Min man sa något om att jag har en stor rumpa och för smal midja i proportion till det och sen dess har jag ångest över min kropp. (Jag är 1.69 cm, 57 kg med 38 i byxor och small i tröjor)
    den mannen skulle haft en smäll.........en redig en.
  • redneck girl
    multivitaminjuice skrev 2010-03-01 12:27:55 följande:
    håller med
    och jag skulle gladeligen räta ut högern om han sagt så till mig;)
  • redneck girl
    Tomtom skrev 2010-03-25 15:33:44 följande:
    Pratar kvinnor om sådant här på tjejträffar?
    breda bakar?
  • redneck girl
    Maryestelle01 skrev 2010-03-25 16:12:11 följande:
    hahaha..Heeeeela tiden..bara breda bakar...
    inte pratar vi om rövar....eller gör vi det;) ?
  • redneck girl
    Anonym (Maria) skrev 2010-03-25 16:18:12 följande:
    Jag har en bred bak.. Och jag har fått en del komplimanger genom åren men också blivit mobbad både av killar o tjejer som har kallat mig för  bla ladugårdsvägg och skickat medd som det står bred last i osv.. Har ganska dåligt självförtroende och de är kanske inte så konstigt.. Har strl 38/40 ner till och s/m upptill så jag känner mig inte som en giant heller direkt.. men världen anser inte att man ska ha to much booty
    38/40 det har min 18 åring på kläder.hon är smal.alltså..be de där idioterna dra bara.sen ska du känna hur skönt det var!!! du är du...och passar det inte,så kan de dra.var stolt över din bakdel,för du kan komma att ha väldigt roligt med den=)
  • redneck girl

måste vara värre att ha en lite rumpa,så den kan förväxlas med en manlig dito;)

• redneck girl
    Kärleksknop skrev 2010-03-25 16:28:40 följande:
    Kan man få ner en bred bak i stl 38/40? Det är ju en medium-storlek! Någon har ljugit för dig.  
    ja de måste blåljuga,faktiskt.min går då inte i;)
  • redneck girl
    Adrastina skrev 2010-03-25 16:35:07 följande:
     hehe jag och mina kompisar pratar rövar...fast manliga rövar då :)
    röv som röv.klart vi pratar manliga rövar.jag är intresserad av sånna;)
  • redneck girl

det är alltid andra som har mer problem än en själv.men man får fräsa i från.jag skulle aldrig ta skit från någon.

• redneck girl
    Maxipaxi skrev 2010-03-25 18:40:53 följande:
    Du är ju förlovad. Då ska man inte diskutera andra mäns företräden med sina kompisar.
    men herregud.med kompisar kan man gå igenom en massa rumpor....fast man är gift,fast man är förlovad....
  • redneck girl
    Adrastina skrev 2010-03-25 21:23:02 följande:
    Ja...klart man får, se men inte röra heter det ju! Tycker ju inte automatiskt alla andra män är fula bara för jag fick en ring på fingret :P
    så är det.
  • redneck girl

har anna anka en rumpa? har inte ens lagt märke till den;)

ÄngelBängel skrev 2010-03-26 11:44:44 följande:
    Jag gillar den och maken med. Konstigt nog får jag mer kommentarer från andra kvinnor Anna Anka pratar om sin snygga rumpa, jag måste ha något synfel, jag ser bara en liten buckla mellan ryggen och benen. Jag skulle välja min alla dagar i veckan.
  • redneck girl
    ÄngelBängel skrev 2010-03-26 13:44:43 följande:
    Exakt. Hon pekar alltid på den när hon pratar om den, det är för att man ska se den Men hon pratar OFTA om den så den är nog viktig.
    ja den kärringen bör väl också skita som oss vanliga ibland;)
  • redneck girl
    Anonym skrev 2010-03-28 13:04:40 följande:
    jag bred men platt röv i propotion till min övriga kropp. är 170 cm, väger 60 kg, har strlk 36 upptil och 38-40 över höfterna. smala ben och smala armar. platt mage. vilket har till följd att jag ser ut som en kurvig tjej framifrån och som en platt och tanig från sidan. jag har iod aldrig hört varken komplimanger eller negativa kommentarer om min rumpa. förutom mamma som säger att jag " bred över baken". min kille säger att det är fint men inte så han är "galen i den".
    Anonym (Bootylicius) skrev 2010-03-28 12:57:02 följande:
    Jag har bred rumpa, och hur jag än gör så verkar den vara det sista som lämnar jordens yta. dvs den finns där oavsett vad jag väger och hur jag tränar. Är rätt "nätt" i övrigt, så jag kanske inte alltid tycker att jag är så propertionerlig. Har st 36 upptill och 38 nedtill. Har ofta komplex, men när jag ligger på min trivselvikt så är jag nöjd med den ändå. Killar verkar gilla den och än är det ingen som har klagat. Men jo, när jag får komplimanger för den så känner jag mig sexig såklart.

38-40....är väl inte brett för fem öre?

Svar på tråden Bred rumpa