• Anonym

Bred rumpa

Jag är ganska smal men har breda höfter och getingmidja och jag tycker att skillnaden blir så markant och ful om jag har på mig en tajt tröja och jeans t ex. Jag går alltid med vidare tröjor/tunikor för att inte överkroppen ska se så smal ut i jämförelse. Jag skäms över hur min kropp ser ut. Min man sa något om att jag har en stor rumpa och för smal midja i proportion till det och sen dess har jag ångest över min kropp.

(Jag är 1.69 cm, 57 kg med 38 i byxor och small i tröjor)

• Anonym

jag bred men platt röv i propotion till min övriga kropp. är 170 cm, väger 60 kg, har strlk 36 upptil och 38-40 över höfterna. smala ben och smala armar. platt mage. vilket har till följd att jag ser ut som en kurvig tjej framifrån och som en platt och tanig från sidan. jag har iod aldrig hört varken komplimanger eller negativa kommentarer om min rumpa. förutom mamma som säger att jag " bred över baken". min kille säger att det är fint men inte så han är "galen i den".

• Anonym

Jag har en liten fast rumpa och är superglad över den, har fått många komplimanger under åren...jag är livrädd att den ska bli stor och bred..huuuuuugaaaaa, nej tack.
    Tycker nog de är snyggast om överkroppen passar till underkroppen...alltså inte smal upptill och jätte röv...eller tvärtom....men smaken är som baken, som tur var 

• Anonym

Jag har ett jättebrett och fylligt arsle fastän jag är rätt så smal annars. Enda gången det är jobbigt är när man ska köpa byxor, men så har jag ju byxor väldigt sällan! Annars trivs jag jättebra med min rumpa, speciellt härligt när min kille gungar igång den med händerna, kanske under förspelet.

Svar på tråden Bred rumpa