Inlägg från: Maryestelle01 |Visa alla inlägg
  • Maryestelle01

Bred rumpa

Vad räknas som bred rumpa? 

• Maryestelle01

Fan va alla tjejer här på FL är nöjda med sina kroppar...känner inte igen mig i detta från världen där ute..
    Ja säger väl tvärtemot då..har ingen bred rumpa, smala ben som gör att låren inte rör vid varandra. Det får rumpan att se ganska liten och slät  och lite platt ut. Mina axlar är bredare än min rumpa..
    Men det flesta killar verkar tycka om att kämma på den.....och min sambo gillar att bita i den..jäklar vilka blåmärken jag har haft...haha{#lang_emotions_smile}

Men visst hade jag önskat mig en Jennifer Lopez rumpa..

• Maryestelle01
    redneck girl skrev 2010-03-01 11:57:00 följande:
    ingen ide att gå med gamnacke för att man inte liknar lopez.fan vad trist om alla liknade henne;)
    Jo kanske det..men om bara jag fick hennes rumpa så hade det väl inte gjort så mycket..{#lang_emotions_wink}
  • Maryestelle01
    Anonym skrev 2010-02-28 02:01:45 följande:
    Jag är ganska smal men har breda höfter och getingmidja och jag tycker att skillnaden blir så markant och ful om jag har på mig en tajt tröja och jeans t ex. Jag går alltid med vidare tröjor/tunikor för att inte överkroppen ska se så smal ut i jämförelse. Jag skäms över hur min kropp ser ut. Min man sa något om att jag har en stor rumpa och för smal midja i proportion till det och sen dess har jag ångest över min kropp. (Jag är 1.69 cm, 57 kg med 38 i byxor och small i tröjor)
    oj detta inlägg missade jag...nu börjar det likna välden där ute...
  • Maryestelle01
    redneck girl skrev 2010-03-25 16:04:13 följande:
    breda bakar?
    hahaha..

Heeeeela tiden..bara breda bakar...
  • Maryestelle01
    redneck girl skrev 2010-03-25 16:14:15 följande:
    I min umgängeskrets är de en sak vi försöker undvika när vi vill ha roligt..man vill ju inte skapa dålig stämning...{#lang_emotions_smile}
  • Maryestelle01
    redneck girl skrev 2010-03-25 16:21:30 följande:
    38/40 det har min 18 åring på kläder.hon är smal.alltså..be de där idioterna dra bara.sen ska du känna hur skönt det var!!! du är du...och passar det inte,så kan de dra.var stolt över din bakdel,för du kan komma att ha väldigt roligt med den=)
    helt klart...

Det är snygg med breda rumpor..som sagt hade önskat mig en både bredare och putigare om det hade gått.
    Var stolta över era rumpor tjejer..
  • Maryestelle01
    redneck girl skrev 2010-03-25 16:40:04 följande:
    röv som röv.klart vi pratar manliga rövar.jag är intresserad av sånna;)
    Ja manlig rövar diskueras det ju flititg...men det är en helt annan sak...

och nej 38-40 är ingen bred rumpa..om den inte sitter på en femåring...
Svar på tråden Bred rumpa