Inlägg från: Anonym (Undrande Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Undrande Man)

Bred rumpa

Ni kvinnor som är smala men har en bred rumpa............

Trivs ni?
    Känner ni er sexiga?
    Märker ni att män kollar in rumpan?

Jag är man och tycker själv det är vackert, men har förstått på tjejkompisar att det är många kvinnor med nred rumpa som ogillar det.

• Svar på tråden Bred rumpa
  • Anonym (Undrande Man)
    multivitaminjuice skrev 2010-02-27 16:20:35 följande:
    Jag är en smal tjej med breda höfter och därmed lite bred men också putig rumpa, gillar min rumpa och har fått mycket komplimanger för den av killar. Dock beror det nog mer på själva putet än att den är bred gissar jag.Jag har inte märkt att någon kollat in den men det är nog svårare att upptäcka att någon kollar in ens rumpa än tex bröst som ju sitter på framsidan av kroppen. Gillar som sagt min rumpa men hade gärna haft lite mindre höfter, inte pga rumpan utan mer pga mina lår som därmed är lite bredare än på tjejer med med mer pojkiga höfter.
    Själv tycker jag både put och bred höfter är vackert.......gärna i kombination. Finast är just när det är en rejäl kontrast till lite smalare axlar
  • Anonym (Undrande Man)
    multivitaminjuice skrev 2010-02-27 16:20:35 följande:
    Jag är en smal tjej med breda höfter och därmed lite bred men också putig rumpa, gillar min rumpa och har fått mycket komplimanger för den av killar. Dock beror det nog mer på själva putet än att den är bred gissar jag.Jag har inte märkt att någon kollat in den men det är nog svårare att upptäcka att någon kollar in ens rumpa än tex bröst som ju sitter på framsidan av kroppen. Gillar som sagt min rumpa men hade gärna haft lite mindre höfter, inte pga rumpan utan mer pga mina lår som därmed är lite bredare än på tjejer med med mer pojkiga höfter.
    Men har du inte fått komplimanger för din rumpa.....det borde du ha fått!
  • Anonym (Undrande Man)

Fanns det inte fler synpunkter?

• Anonym (Undrande Man)
    giftman skrev 2010-03-11 08:37:51 följande:
    Här kommer en till, dock inte från en kvinna.Älskar "latina ass", är glad över att min käraste har både tits and ass. Hon är dock inte smal utan av den lite fylligare sorten. Som många andra kvinnor har hon så klart åsikter om sin kropp men just de två delarna är hon nöjd med (även om det klagas lite på att hitta BH som passar ibland).När vi var yngre och jag kommentera hennes underbara bak fick jag ett litet kaxigt och syrligt, "Jo dom brukar tycka om den". Klart som f-n att andra män tittar och tycker om den. Det tänder mig otroligt mycket.
    Trevligt o höra med en man som unnar andra nöjet o titta {#lang_emotions_smile}
  • Anonym (Undrande Man)
    ÄngelBängel skrev 2010-03-25 16:30:47 följande:
    Jag är inte bredbakad men lite ovanligt putig, jag tycker själv att det är snyggt men det är ju ett h-vete att hitta byxor som räcker över rumpan utan att vara aldelens för stora i midjan.
    Trivs du med rumpan då? o märker du att killar kollar extra?
  • Anonym (Undrande Man)

*puff*

• Anonym (Undrande Man)
    Anonym (hej) skrev 2010-12-12 07:16:24 följande:
    Hej
    Har ganska breda höfter ärft efter min mamma, har alltid blivit retad för min breda rumpa, den är dock större nu eftersom jag har av olika skäl gått upp en del och ska kanske gå igenom en gbp op för att gå ner i vikt och få bättre hälsa+ läkarnar är med på detta, lång historia.

Men finns det män som gillar breda rumpor? När jag jobbade i verkstad fick jag alltid också höra, här luktar det röve med mera. Fett röv och så. Blev skit lessen, skulle kanske anmält dem de kallade mig en massa saker.
    Då hade jag kansek 48 storlek till 50. Jag har som sagt ganska stor benstumme och stora bröst, det är ju efter mamma. Hon hade det också när hon levde....
    Min syster har det också.

Jag hoppas ju att jag går ner lite av op för hälsan skulle men hoppas att jag får tillbaka min gammal röv. Men
    detta som TS skricker gör att jag har svårt med sexuella kontakter , lever helt i ensamheten. så tråkigt.

Så jag skulle bara skriva av mig.
    Jag har ställt in mig på att leva resten av livet ensam...det är så jobbigt för jag gillar verkigen mys med mera...

kramar från mig
    Blir både glad och ledsen av det du skriver. Vad menar du att du har svårt med sexuella kontakter relaterat till din rumpa? Hoppas du åtminstone nu förstår att du har idealfiguren för några av oss män ;o)
  • Anonym (Undrande Man)

Fram för fler kvinnor som gillar sin egen rumpa med breda höfter!

• Anonym (Undrande Man)
    lille Birger skrev 2012-04-25 16:10:22 följande:
    Jag skulle nog inte säga att dina höfter är så breda.
    Har du lite fler exempel på breda höfter?
  • Anonym (Undrande Man)
    teknikfreak skrev 2012-04-18 11:15:47 följande:
    Har alltid varit bred över höfterna och har aldrig gillat det. Trivs hyggligt med mig själv eftersom det verkar för jobbigt att gå omkring och vara missnöjd men sexig? Jag kan känna mig sexig ibland beroende på mitt humör, klädsel och liknande men det har snarare varit trots min häck, inte tack vare den. 

Kan det vara en generationsfråga också? Har aldrig hört en kille i min ålder lovprisa en bred rumpa, däremot är stora tuttar desto mer uppskattat. 
    Vilken generation menar du skulle föredra breda rumpor?
  • Anonym (Undrande Man)
    lille Birger skrev 2012-05-06 19:14:59 följande:

Typ som den hör tjejen:

Du har alltid koll på de rätta proportionerna Birger Skrattande
  • Anonym (Undrande Man)
    Trust me skrev 2012-05-08 13:05:48 följande:
    Gick alltså bet på att länka ihop den här tråden med en annan via åldersaspekten

Försök igen. En till som är långsam :)
    teknikfreak skrev 2012-05-07 16:53:15 följande:
    Ute på vansinnigt hal is nu men har hört att de som är yngre, 80- 90- talisterna som är uppvuxna med mtv är det vanligare att man gillar just rumpor. Vet inte om det stämmer, var mer en fundering än ett påstående.

Då kanske jag är undantaget som varande -68:a  Glad

• Anonym (Undrande Man)
    Anonym (Anksvank) skrev 2012-05-09 22:16:59 följande:
    Mycket trevligt att läsa denna tråd för svank och alltför stor rumpa i förhållande till min kroppsbyggnad och längd det är vad jag har. Särskilt efter att ha ammat och upptäckt att ungen åt upp det lilla (A) jag hade upptill förut så känns det mycket bra för självkänslan att jag ännu duger... Snyft, mina bröst försvann...

I 13-17 års åldern skämdes jag för min ankbak. Jag tyckte den var för porrig och vulgär och försökte dölja den men stora tröjor/ tunikor... Började träna men rumpan krympte inte, snarare tvärtom. Musklerna gjorde så att skinkorna blev mera framträdande. Tränar fortfarande mycket (bmi 20).
    Nu är jag mer nöjd med rumpan och börjar förstå att den är något att vara tacksam för.

Tack ni som skriver positiva kommentarer! Det stärker självkänslan!!! Glad

Uppskattar din man/sambo din rumpa fullt ut?
  • Anonym (Undrande Man)
    Julietta skrev 2012-06-30 16:07:20 följande:
    Jag är ganska rak i kroppen och skulle verkligen vilja ha lite bredare höfter och större rumpa. Men det är lite komplext för jag vill absolut inte ha stor mage. Har man stor rumpa och stor mage och ja stort allting är man bara fet tycker jag och det är inte fint någonstans. Men Gud vad jag avundas de kvinnor med stor rumpa och smal midja så himla snyggt!

Har du exempel på hur du menar?
  • Anonym (Undrande Man)
    lille Birger skrev 2012-07-23 10:32:34 följande:
    Då får du bygga ut höfterna; ligg på sidan och lyft benet.        

Phil Heath har samma problem fast med sin överkropp, han har extremt mycket muskler, men är inte tillräckligt bred om ryggen för att allt ska "få plats" utan att det ser konstigt ut.

Du är en klippa i dessa viktiga frågor Birger Glad
Svar på tråden Bred rumpa