Anonym (hej) skrev 2010-12-12 07:16:24 följande:
Hej
Har ganska breda höfter ärft efter min mamma, har alltid blivit retad för min breda rumpa, den är dock större nu eftersom jag har av olika skäl gått upp en del och ska kanske gå igenom en gbp op för att gå ner i vikt och få bättre hälsa+ läkarnar är med på detta, lång historia.
Men finns det män som gillar breda rumpor? När jag jobbade i verkstad fick jag alltid också höra, här luktar det röve med mera. Fett röv och så. Blev skit lessen, skulle kanske anmält dem de kallade mig en massa saker.
Då hade jag kansek 48 storlek till 50. Jag har som sagt ganska stor benstumme och stora bröst, det är ju efter mamma. Hon hade det också när hon levde....
Min syster har det också.
Jag hoppas ju att jag går ner lite av op för hälsan skulle men hoppas att jag får tillbaka min gammal röv. Men
detta som TS skricker gör att jag har svårt med sexuella kontakter , lever helt i ensamheten. så tråkigt.
Så jag skulle bara skriva av mig.
Jag har ställt in mig på att leva resten av livet ensam...det är så jobbigt för jag gillar verkigen mys med mera...
kramar från mig
Blir både glad och ledsen av det du skriver. Vad menar du att du har svårt med sexuella kontakter relaterat till din rumpa? Hoppas du åtminstone nu förstår att du har idealfiguren för några av oss män ;o)