Inlägg från: skitsnyggkille |Visa alla inlägg
  • skitsnyggkille

Bred rumpa

Det skall vara en stor röv, men inte fläskig/fet/tjock tjej enl mig iaf. Så pass att man kan lägga snorren mellan skinkorna bakifrån och klämma ihop skinkorna så det blir en "korv i bröd" :)

• skitsnyggkille
    Julietta skrev 2012-07-23 10:43:08 följande:
    Fast gör det verkligen höfterna bredare? Det är väl höftbenen som avgör hur bredhöftad man är som jag förstått det.
    Skaffa barn eller mosa i dig bullar så löser det sig.

till topic, ni tjejer är fasen sjukt självfixerade. Alla tjejpolare gnäller och vrider sig så fort de lagt på sig ett par kilon, senast i förrgår börja en gnälla inför mig att hon gått upp 7-8 kilon under sommaren och att hennes bh storlek ökat osv och klämde mer eller mindre fram brösten för att visa att dem inte längre fick plats i bh'n. :/ ja okej vad säger man? Du ser bra ut som du gör såklart men det räckte inte utan det handlar bara om bekräftelsen samt att jag/någon kille ska säga det högt inför hennes tjejkompisar som säkerligen är källan till osäkerheten. Nej förfasen tjejer ta och "gardera" er istället och börja gymma så slipper ni eran oro och kan må bra hela tiden.
Svar på tråden Bred rumpa