Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Bred rumpa

• lille Birger
    Anonym (sadeln) skrev 2010-12-11 21:34:52 följande:
    Lite off detta men en gång i tiden gjorde jag ett "rumptest" i Amelia, man skulle liksom sätta sig på tidningen...och jag fick som resultat "Ja du, det här var en rejäl DAMSADEL" hahaha
    Wow!
  • lille Birger

Är den här rumpan snygg?

• lille Birger
    teknikfreak skrev 2012-04-18 11:15:47 följande:
    Har alltid varit bred över höfterna och har aldrig gillat det. Trivs hyggligt med mig själv eftersom det verkar för jobbigt att gå omkring och vara missnöjd men sexig? Jag kan känna mig sexig ibland beroende på mitt humör, klädsel och liknande men det har snarare varit trots min häck, inte tack vare den. 

Kan det vara en generationsfråga också? Har aldrig hört en kille i min ålder lovprisa en bred rumpa, däremot är stora tuttar desto mer uppskattat. 
    Jag skulle nog inte säga att dina höfter är så breda.
  • lille Birger
    teknikfreak skrev 2012-04-25 17:36:54 följande:
    :)
    Det var inte en komplimang, tvärtom. Flört
    Trust me skrev 2012-04-25 17:51:34 följande:
    Med bred rumpa ligger hon stadigt på rygg
    På mage då, hur blir det då? Obestämd
  • lille Birger
    Anonym (Undrande Man) skrev 2012-04-25 20:43:56 följande:
    Har du lite fler exempel på breda höfter?
    Ja;

Det är tydligen bra att han med en bred rumpa i bilden om man vill sälja saker.
  • lille Birger
    alice85 skrev 2012-04-25 21:43:02 följande:
    ...
    ... och en majjaodling, då kan det inte gå fel, man blir garanterat av med grejerna.
    Den detaljen noterade du enbart för att du inte var upptagen med att dregla över tjejen. Tungan ute
  • lille Birger
    skitsnyggkille skrev 2012-04-26 02:41:59 följande:
    Så pass att man kan lägga snorren mellan skinkorna bakifrån och klämma ihop skinkorna så det blir en "korv i bröd" :)

Fast det kan man väl med de mulligare kvinnorna?
  • lille Birger
    Mucko skrev 2012-04-26 08:33:20 följande:
    Ja det ska va mycket att ta på

Typ som den hör tjejen:

• lille Birger
    teknikfreak skrev 2012-05-08 11:47:46 följande:
    Men Rihannas rumpa må vara snygg och sexig men inte är den bred??

Usch, hon är ju jättespinkig!

Var inte Rihanna fylligare förut?
  • lille Birger
    Anonym skrev 2012-05-08 12:51:29 följande:
    Jag har ett jättebrett och fylligt arsle fastän jag är rätt så smal annars. Enda gången det är jobbigt är när man ska köpa byxor, men så har jag ju byxor väldigt sällan! Annars trivs jag jättebra med min rumpa, speciellt härligt när min kille gungar igång den med händerna, kanske under förspelet.
    Jag fattar inte vad du menar med att "gunga igång".
  • lille Birger
    Kloverman skrev 2012-05-08 14:36:39 följande:
    Rumpa ska det vara, brösten har mindre betydelse.

Den där kvinnans rumpa sticker ju ut väldigt mycket.
  • lille Birger
    Anonym (Guapa) skrev 2012-06-30 13:57:36 följande:
    Smaken är som baken. Skrattande

Jag är inte tjock men har alltid haft en rund rumpa, bred vet jag inte, men putrumpa. Jag tycker att den är ok, hellre det än en helt platt iaf.

Är det något jag har märkt så är det att många latinos verkar rumpfixerade. Generaliserande jag vet men jag har fått många komplimanger av latinos för min bak. Jag var tillsammans med en chilenare ett tag som verkligen hyllade den.
    När jag var i Sydamerika var det helt galet, t.o.m. tanter berömde min timglasfigur. Det kanske är skönhetsidealet där, vad vet jag. Då kände jag mig iaf väldigt het, kanske borde flytta dit. Drömmer

Där jag var skämdes inte tjejer ett dugg för sina rumpor heller, tvärtom. De hade ofta väldigt tajta klänningar och korta kjolar som verkligen framhävde rumpan.

Jag hade en bekant från Brasilien som tyckte att det är så synd med svenska tjejer som drar ner tröjan över baken och har komplex. Hon menade att man ska gå som om man äger gatan och svänga fritt på behagen. Skön inställning faktiskt. Kvinnorna där jag var i Sydamerika verkade helt enkelt flörta och vicka på rumpan för att de gillade det, t.o.m.tanterna. Skrattande

Jag har väl vant mig vid min rumpa och att den inte försvinner hur mycket jag än går ner. Jag är byggd så, inte mer med det.
    Har du skrivit det där inlägget i en annan tråd?
  • lille Birger
    Anonym (Guapa) skrev 2012-06-30 14:11:33 följande:
    Nej, inte vad jag minns. Hur så? Det finns säkert fler än jag med den erfarenheten. Glad Det är bara att gå till random salsaclub och prova. Skrattande
    Är helt säker på att jag har läst det förut. Kanske med en annan formulering, men innehållet var exakt detsamma. När var du i Sydamerika?
  • lille Birger

Vad tycker ni om den här tjejen:

?
  • lille Birger
    Julietta skrev 2012-06-30 16:07:20 följande:
    Jag är ganska rak i kroppen och skulle verkligen vilja ha lite bredare höfter och större rumpa. Men det är lite komplext för jag vill absolut inte ha stor mage. Har man stor rumpa och stor mage och ja stort allting är man bara fet tycker jag och det är inte fint någonstans. Men Gud vad jag avundas de kvinnor med stor rumpa och smal midja så himla snyggt!
    Träna rumpan?
  • lille Birger

Då får du bygga ut höfterna; ligg på sidan och lyft benet.        

Phil Heath har samma problem fast med sin överkropp, han har extremt mycket muskler, men är inte tillräckligt bred om ryggen för att allt ska "få plats" utan att det ser konstigt ut.

Svar på tråden Bred rumpa