Inlägg från: teknikfreak |Visa alla inlägg
  • teknikfreak

Bred rumpa

Har alltid varit bred över höfterna och har aldrig gillat det. Trivs hyggligt med mig själv eftersom det verkar för jobbigt att gå omkring och vara missnöjd men sexig? Jag kan känna mig sexig ibland beroende på mitt humör, klädsel och liknande men det har snarare varit trots min häck, inte tack vare den. 

Kan det vara en generationsfråga också? Har aldrig hört en kille i min ålder lovprisa en bred rumpa, däremot är stora tuttar desto mer uppskattat. 

• teknikfreak
    lille Birger skrev 2012-04-25 16:10:22 följande:
    Jag skulle nog inte säga att dina höfter är så breda.
    :)
    Vad jag säger och vad folk hör är sällan samma sak!
  • teknikfreak
    lille Birger skrev 2012-04-25 20:14:50 följande:
    Det var inte en komplimang, tvärtom. Flört
    Kanske enda gången jag kunnat ta en diss som en komplimang så jag är glad ändå Skrattande 

Det roliga (?) är att jag alltid fått  kommentarer om att jag har stor häck (i syfte att hjälpa mig klä och träna bort den då) och sen när man hör någon som faktiskt gillar stora rumpor, ja då är den liten Drömmer 

Bjuder på
    ">den här 
  • teknikfreak
    Anonym (Undrande Man) skrev 2012-05-06 19:10:02 följande:
    Vilken generation menar du skulle föredra breda rumpor?
    Ute på vansinnigt hal is nu men har hört att de som är yngre, 80- 90- talisterna som är uppvuxna med mtv är det vanligare att man gillar just rumpor. Vet inte om det stämmer, var mer en fundering än ett påstående.
  • teknikfreak
    Trust me skrev 2012-05-08 09:04:42 följande:
    Du menar som Rihannas rumpa
    Men Rihannas rumpa må vara snygg och sexig men inte är den bred??

• teknikfreak
    Trust me skrev 2012-05-08 13:05:48 följande:
    Gick alltså bet på att länka ihop den här tråden med en annan via åldersaspekten
    Men du, nu fattar jag, inte orkat bry mig om den tråden så din kommentar flög högt över huvudet på mig. Som sagt, jag är inte snabb men jag är rätt långsam Flört 
Svar på tråden Bred rumpa