Inlägg från: Anonym (Guapa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Guapa)

Bred rumpa

zorro69 skrev 2012-06-30 13:30:19 följande:
    Jag tycker det är jättefult med stor röv.
    Smaken är som baken. Skrattande

Jag är inte tjock men har alltid haft en rund rumpa, bred vet jag inte, men putrumpa. Jag tycker att den är ok, hellre det än en helt platt iaf.

Är det något jag har märkt så är det att många latinos verkar rumpfixerade. Generaliserande jag vet men jag har fått många komplimanger av latinos för min bak. Jag var tillsammans med en chilenare ett tag som verkligen hyllade den.
    När jag var i Sydamerika var det helt galet, t.o.m. tanter berömde min timglasfigur. Det kanske är skönhetsidealet där, vad vet jag. Då kände jag mig iaf väldigt het, kanske borde flytta dit. Drömmer

Där jag var skämdes inte tjejer ett dugg för sina rumpor heller, tvärtom. De hade ofta väldigt tajta klänningar och korta kjolar som verkligen framhävde rumpan.

Jag hade en bekant från Brasilien som tyckte att det är så synd med svenska tjejer som drar ner tröjan över baken och har komplex. Hon menade att man ska gå som om man äger gatan och svänga fritt på behagen. Skön inställning faktiskt. Kvinnorna där jag var i Sydamerika verkade helt enkelt flörta och vicka på rumpan för att de gillade det, t.o.m.tanterna. Skrattande

Jag har väl vant mig vid min rumpa och att den inte försvinner hur mycket jag än går ner. Jag är byggd så, inte mer med det.
  • Anonym (Guapa)
    lille Birger skrev 2012-06-30 13:59:16 följande:
    Har du skrivit det där inlägget i en annan tråd?
    Nej, inte vad jag minns. Hur så? Det finns säkert fler än jag med den erfarenheten. Glad Det är bara att gå till random salsaclub och prova. Skrattande
  • Anonym (Guapa)
    lille Birger skrev 2012-06-30 14:56:54 följande:
    Är helt säker på att jag har läst det förut. Kanske med en annan formulering, men innehållet var exakt detsamma. När var du i Sydamerika?
    Jag kan ha skrivit om erfarenheterna därifrån i någon annan tråd eller om lations thing för culos. (Det är bara att goola så kommer du att hitta en sjuk massa latinlåtar om just rumpor.)

Kan inte komma ihåg allt trams jag skriver ha ha, kanske om mitt chlienska ex som sa "Din rompa är FANTASTICO!" Skrattande Det är en favorit iaf.

Det var flera år sedan jag var där men jag har ju träffat latinos här också och fått samma reaktion (alltså ute, jag har bara varit tillsammans med en).
Svar på tråden Bred rumpa