• Julia1234

Shopoholics reor på nätet part 13 !

September09 skrev 2010-02-28 19:03:49 följande:
    Tack!Blev en mössa från NS...hade inte de jag vill ha från MOLO
    Matador kör frakt för en tia, nästan gratis i alla fall
  • Julia1234
    solouniko skrev 2010-03-02 19:33:11 följande:
    Är helt SÅLD på våran jacka, nu har vi ju typ haft -30 i dagarna men jag har premiärat idag till affären när det "bara" var -10. Fast det är bara ca 100 meter iofs Men FIN är den! Vi har den gröööna underbara!
    Håller med! Vi har den rosa och den blå - underbara!!! Bara längtar till vi får lite vårvärme så att de kan åka på
  • Julia1234

Ja- färgerna är nog klarare i verkligheten än de är på bilderna?
    Hade förväntat mig en lite "snällare" rosa - men den är superfin ändå! Men som sagt, starkare i färgen än vad bilden visade.

• Julia1234
    Line80 skrev 2010-03-03 10:25:17 följande:
    i vilken shop finns dom då? :)
    Tror babyshop har flest att välja på
  • Julia1234

Kolla bus och rackartyg! Rosa finns upp till 140 Fast nu vet jag inte vilken färg du ville ha...

• Julia1234
    Mawe123 skrev 2010-03-17 19:12:02 följande:
    Hmmm, jag jobbar på bank, hoppas hon inte är kund hos oss, vore bedrövligt om vi inte hjälpte våra kunder bättre
    Returnerade varor till henne för tre veckor sen, har fortfarande inte fått pengar
    Påminde henne i veckan och hon väntar på sin dosa?
    Hon har för övrigt Handelsbanken, inte där du jobbar?
  • Julia1234

...den 11/3 sa hon att hon fått dosan, men inte sina koder. De borde ju ha dykt upp vid det här laget kan man tycka...!

• Julia1234
    Fantastiska Skatt skrev 2010-03-17 22:07:56 följande:
    Jag har själv Handelsbanken som företagare. Dock utan dosa Men anyway, håller med om att Handelsbanken gör det mesta för sina kunder och att få hjälp med internetbanken är alltid bara ett samtal bort.Kolla BG transaktioner / info är de också behjälpliga med och det kommer inte hem något papper (bara utlandstransaktioner) utan de ligger på internetbanken varje em. att printa ut sjäv
    Till mig skrev hon så här:

Hej!!

Det är pågång..jag har skickat mail till dom flesta alla som har kryssat i om nyhetsbrev iallfall. Men det kanske inte du har. Iallfall min data har åkt på ett stort virus. Så jag har fått lov att byta min elegitimation på handelsbanken. Men just nu håller dom på att byta ut så att alla ska få dosor istället. Min dosa har kommit men inte mina koder. så snart så...ha tålamod..jag har inte glömt dig :)

Ber om ursäkt för dröjsmålet.

Mvh Jessica/My little Ztore

Så då verkar det som om e-legitimationen ska bort och ersättas av dosa?
    Oavsett så har hon det säkert tufft med att försöka få ordning på allt, men det är ju ingen bra reklam för hennes shop... Jag kommer ju inte handla där igen!

Svar på tråden Shopoholics reor på nätet part 13 !