• lillronya

Shopoholics reor på nätet part 13 !

Heej i nya tråden!

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    x karin76 skrev 2010-02-28 09:34:00 följande:
    Tips: finns ett erbjudande på smallkids.se nu.. "Våra wesbhopskunder kan genom att ange koden vår10 i kassan få 15% rabatt vid ett köptillfälle (gäller ej Nova Star). Dessutom är det fraktfritt i webshopen www.smallkids.se fram t om 15 mars."Råkade klicka hem denna till oss; smallkids.jetshop.se/troja-p-1434-c-222.aspx  Denna är fin med, men den hade jag nyligen råkat beställa från en annan shop: smallkids.jetshop.se/klanning-p-1427-c-222.as...Och denna body är ju superfin till lillkillen, vi har den som tshirt: smallkids.jetshop.se/body-p-1429-c-222.aspx
    Var ska man skriva koden? Hittar ingen kodruta.
  • lillronya
    x karin76 skrev 2010-02-28 09:59:37 följande:
    Den syns när du har loggat in. Du loggar in till vänster när du gått till kassan, och efter du har loggat in så syns en ruta för rabattkoden till höger sen, ovanför slutsumma osv.
    Hmm då missade jag det.
    Skrev det i meddelanderutan ist.
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2010-03-10 17:52:46 följande:
    Någon som har något tips på bra skaljacka som alt. till polarns? Prio 1 är funktionell på dagis men den får gärna vara i någon rolig färg och på rea också förstås.Grabb normalstor  104.
    Jag tänker prova gekås skaljacka. Den verkar bra och snygg enl vissa som brukar ha koll. 189 små kronor tror jag den kostar.
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2010-03-10 21:14:53 följande:
    Jag har faktiskt tänkt tanken, han hade deras softshell och den var toppenbra. Men är så osäker på strl och behöver skicka bud med syrran isf
    Jag skickar ett smultron
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2010-03-10 21:26:44 följande:
    Det är kap! Men ett stycke smultron har iaf lite koll vad det gäller mått, barn, storlekar och kläder Skickar jag min barnlösa 21 åriga syrra att köpa "en jacka i ungefär den här storleken beroende på hur de är - ta den som verkar passa" så vette katten vad som kommer hem sedan
    Inte alltid så lätt att skicka bud.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2010-03-15 18:14:57 följande:
    hehe och jag tycker kvaliteten på meandi är så kass. vi har en klänning som blev blekt på ett par tvättar.hugin mugin har vi haft en heldress och den såg ut som ny.molosmörka print håller jag med om! undvik dom! villervalla har haft en del ur sina kollektioner som varit skit. men deras velourbyxor är super och en del av bolmullskläderna är toppen. men det är trist att inte veta om man ska behöva reklamera plaggen eller ej.. pop har hållt sig fina, men blir luddiga. men ändå bra kvalitet
    Kanske ska mer än ett plagg från ett märke vara kass för att hela märket ska vara det.

Jag tycker me&i, nova star och hummel är de som hållt sej bäst. Även villervalla har vi haft tur med.

Kappahl har vi nog haft mest otur med. Och en del katvig som blivit luddig nästan innan man hunnit tvätta. Och de mörka moloprinten, som flera redan påpekat.

Fast över lag så tycker jag att det finns riktigt bra kläder i de flesta märken och måndagsex i de flesta också... 
  • lillronya
    Buttelina skrev 2010-03-15 20:17:34 följande:
    fast jag har några st nu ju godisråtteklänningen är bra men inte kakel eller vad det heter.. sen har vi de evigt snurrande gummibanden i velourbyxorna/leggingsen..så njää meandi är enligt min erfarenhet ganska kass även om erfarenheten inte är superstor
    Aha så du har skaffat dej några. Det var ju på tiden.
    Gummibanden har de skippat nu iaf. Skönt!
  • lillronya
    Buttelina skrev 2010-03-15 20:34:17 följande:
    åhh bra var inne och räknade och japps hela 6 plagg men nu när jag tänker efter så är det nog bara den klänningen och gummibanden som inte hållt måttet. de andra plaggen är fina!! de prickiga leggingsen vi har är fortfarande superfina efter flera tvättar.
    JAg måste säga att me&i är nog det märket jag är mest nöjd med när det gäller att hålla sej snygga i tid och evighet.
    Har ju hunnit att ha en hel del och allt är välanvänt.
    Väldigt få plagg har blivit blekta. Och de som blivit det har jag reklamerat så att företaget har en chans att rätta till det.
    Två tröjor av alla dessa kläder har jag reklamerat.
    Håller dock med dej om gummibanden. Såå irriterande! Men som sagt så slipper man de nu.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2010-03-15 20:41:43 följande:
    ja jag får nog erkänna att jag bara är allmänt bitter mot meandi med allt strul jag hade med dom i somras...ska ge dom ett par chanser till
    Vad strulade?

JA ge dem fler chanser! Jag tror inte du blir besviken.
Svar på tråden Shopoholics reor på nätet part 13 !