• fröken ida
    Kristyr skrev 2010-04-22 11:25:32 följande:
    hmm fanns inga 2or på liten på landet... men det är ju många som har dem.. vilken är det du söker?
    Jag gillar allt men gärna inte rosa ellet vitt i. Just strl 2 verkar svår att få tag i
  • fröken ida
    Bubba80 skrev 2010-04-24 00:31:56 följande:
    Vilken tur Hoppas dom hade nån fin färg och rätt storlek oxå...
    Japp det hade dom. Tur

modestyclara skrev 2010-04-23 19:11:18 följande:
    Va, kidz går man ju först till
    Nja jag trodde hade barnvagnar mest. Inte kläder. Dessutom tyckte jag att portot var väl dyrt men jag fick svälja det
  • fröken ida
    x karin76 skrev 2010-04-27 21:13:52 följande:
    Tycker dom brukar vara snåla med erbjudanden tyvärr... Aldrig nånting, inte ens fri frakt emellanåt,... verkar mest ha erbjudanden i butiken och inte på nätet.Alltid när nyhetsbreven kommer så gäller det att dom har fått in nya plagg från diverse märken.. aldrig rabatter.Visst, de har ett enoooormt utbud det är sant, men jag tycker det är trist att endast kunna handla till fullpris så det blir inte så ofta. När de väl har rea är det alltid 30% och då ryker godbitarna på en gång, trots att man får lägga på portokostnaden och trots att det inte är en kanon-rea som en del andra har som har 40-50% direkt..
    Instämmer i allt
  • fröken ida

Tine K Tack för tipset! Jag fick två par byxor och en tröja. Jag lyckdes nämligen lura ut ändå vilken affär det gällde. Lite sur blev jag dock på att det tillkom en expeditions avgift på 40:- i efterhand som det inte stod nått om i den första bekräftelsemejlet, utan som var tillagt i det manuella. Nån mer som råkade ut för det? Har FL blivit hårdare när det gäller att tips om webshopar. Jag är inte inne så ofta och läser nuförtiden och har nog missat nått. Jag trodde att de släppt på det och att man fick länka till tex. egna auktioner på Tradera

• fröken ida
    SmillaMilla skrev 2010-05-02 19:33:02 följande:
    Jag blev också irriterad. De vill ha 139 kr i frakt hit till Åland.
    Så du fick betala frakt 139 o frakt? Men ingen expeditionsavgift då eller? Märkligt! Samtisigt vågar jag inte klaga för jag vill så gärna ha kläderna
  • fröken ida
    HugoochVilma skrev 2010-07-25 14:47:16 följande:
    Äh, hittar verkligen ingen overall på REA..... Behöver hjälp av er experter!

Söker en MOLO Polaris strl.98, alt. en annan bra overall i samma storlek (Mini a Ture?) - gärna till minst 30%.... Omöjligt?!
    Kopte precis en rod Polaris i strl 98 pa www.klkids.se 
Svar på tråden Shopoholics reor på nätet part 13 !