• Pokergirl

Shopoholics reor på nätet part 13 !

Smultronhjärta: vaddå bankdosa gett upp? Men ordna en ny, fixa nytt batteri. Man skriver väl inte till kund att en lev är försenad för att man varit för lat och inte orkat ordna med det mest basala?!

• Pokergirl
    Smultronhjärta skrev 2010-03-12 22:23:08 följande:
    Joho då- det skulle ta en vecka innan nya dosan eller vad det var hon behövde för att kunna komma åt sina konton..Jag betalade till bg och där kunde inte hennes bank hjälpa henne se vem som betalat eftersom hon bara kunde få klumpsumman
    En vecka? Det innebär ju att all orderhantering stått still under den tiden. Dåligt, måste jag säga.
  • Pokergirl

Då har man fyndat lite kik kid från småvi.

Nu behöver vi bara en snuttefilt från Elodie details, ngn som sett på rea?

• Pokergirl
    anova77 skrev 2010-03-14 20:55:29 följande:
    Var det nu som Bus och Rackartyg hade erbjudande eller har det gått ut? Om det ff är aktiv, är det någon som har koden? :)
    Det gällde tom igår. 
  • Pokergirl
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-15 12:36:19 följande:
    Har ni fått ert paket från lilla mirakel? Jag har fortfarande inte fått mitt och inte heller något svar på mitt mejl jag skickade angående det.
    Märkligt! Testa att ringa, 090-77 60 88
  • Pokergirl

Då det gäller kvalitet har jag varit jättenöjd med PoP, Nova Star och Kik kid. Villervalla är nog det sämsta märke jag testat, noppigt direkt. Name it fäller ganska mkt färg men är ju väldigt billiga kläder. Pippi krymper men håller annars bra kvalitet.

• Pokergirl
    September09 skrev 2010-03-15 21:13:37 följande:
    Konstigt att jag då blev nekad retur? Kan de friskriva sig från öppet köp när det gäller rea produkter?
    Var blev du nekad retur?
  • Pokergirl
    September09 skrev 2010-03-15 21:47:24 följande:
    Zillstar....
    Trist, nu har jag inte själv handlat därifrån, eller jo, jag försökte men det jag beställde fick jag ett kort oprofessionellt medd om att det jag beställt var slut. Men jag måste nog säga att jag ofta läst neg om Zillstar, framförallt verkar många få fel varor i sina paket. 
Svar på tråden Shopoholics reor på nätet part 13 !