• September09

Shopoholics reor på nätet part 13 !

Kristyr skrev 2010-10-15 19:41:16 följande:
    vad trist..... hade du betalat? Hoppas hon inte strular med tillbaka betalningen med..

Vad är det du vill ha?
    Hade beställt ett par jeans som jag verkligen ville ha. Har mailat henne flera gånger idag och bett om en förkklaring om varför hon bara anullerat min order men får bara svar som "ber om ursäkt, trevlig helg". Ingen förklaring till varför hon säljer kläder på sin sida som inte existerar i verkligheten.
    Nä, kan tyvärr inte rekommendera någon att handla därifrån. Speciellt inte när konkurrensen bland nätshoparna är stor.
  • September09
    Buttelina skrev 2010-10-16 09:18:15 följande:
    ja verkligen konstigt. vi skriver ju alltid positivt/negativt här i denna tråden. vissa tjänade ju pengar på att folk handlade nova star från kidelin och angav en viss kod. vet inte om det gäller fortfarande för det var ju mycket omdiskuterat... men det kan vara en av anledningarna till att vissa försvarar kidelin.
    Ja, så skulle det ju knunna vara....
    Jag har aldrig varit i kontakt med Kidelin tidigare. Jag har bara läst här attt flera av er inte varit nöjda.

Mitt syfte var inte att "racka ner" utan att dela med mig av mina erfarenheter vilket denna sidan är till för. Jag är tacksam och läser era ris och ros med strot intresse. Undviker helst de dåliga webbshoparna och handlar på de bra när jag lägger mina storordrar. .  Jag hade till exempel kanske inte beställt från Freshmilk efter att många här haft strul (då går det an att skriva negativt här). Utan hade kanske valt en annan webbshop som ni istället rekommenderar......

Men detta är bara mina reflektioner. Kidelin är dock fortfarande inget jag rekommenderar men var och en gör som den vill....

Trevlig helg på er, Shopoholics!
  • September09
    gumtree skrev 2010-10-19 09:39:27 följande:
    Nu har jag fått en förfrågan att gemensamt återkalla bådas omdömen. Antar att det inte var så kul längre när jag meddelat att jag gått vidare med frågan.

Vad ska jag göra tycker ni? Jag har god lust att låta det stå kvar, jag köper och säljer inte så mycket på tradera och tror att folk som läser hennes omdöme om mig ändå kan se igenom det.

Jag tror det negativa omdömet drabbar henne hårdare än mig, alltså bör jag väl låta det vara. Förhoppningsvis kan ju Tradera ta bort hennes om mig men låta mitt stå kvar, alltså när de läser mitt klagomål.

(Funderar på att flytta detta till nån Tradera-tråd istället eftersom det är så OT- kan nån länka till en aktuell sådan ?)
    Hon är spärrad hos mig i alla fall!
    Bläää för såna säljare!

Här har du Tradera tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m51484311.html
  • September09
    Olivers Mamma skrev 2010-10-26 09:55:26 följande:
    Svara det antl som du har.
    Jag tyckte ett tag att 14 var lagom, två varje dag, man måste ju byta kläder på barnen
    Vågar inte räkna...
    Man som du säger; barnen måste ju byta...sen hur ofta är ju en heeelt annan sak!
  • September09
    Olivers Mamma skrev 2010-10-26 22:31:04 följande:
    Ville bara säga att Alexandror är mycket trevliga töser!
    Måste väl ta åt mig lite då.... ...och säga detsamma!
    Vår shoppinggalna värld är ganska liten....

Trevligt att träffas!
Svar på tråden Shopoholics reor på nätet part 13 !