Buttelina skrev 2010-10-16 09:18:15 följande:
ja verkligen konstigt. vi skriver ju alltid positivt/negativt här i denna tråden. vissa tjänade ju pengar på att folk handlade nova star från kidelin och angav en viss kod. vet inte om det gäller fortfarande för det var ju mycket omdiskuterat... men det kan vara en av anledningarna till att vissa försvarar kidelin.
Ja, så skulle det ju knunna vara....
Jag har aldrig varit i kontakt med Kidelin tidigare. Jag har bara läst här attt flera av er inte varit nöjda.
Mitt syfte var inte att "racka ner" utan att dela med mig av mina erfarenheter vilket denna sidan är till för. Jag är tacksam och läser era ris och ros med strot intresse. Undviker helst de dåliga webbshoparna och handlar på de bra när jag lägger mina storordrar.

. Jag hade till exempel kanske inte beställt från Freshmilk efter att många här haft strul (då går det an att skriva negativt här). Utan hade kanske valt en annan webbshop som ni istället rekommenderar......
Men detta är bara mina reflektioner. Kidelin är dock fortfarande inget jag rekommenderar men var och en gör som den vill....
Trevlig helg på er, Shopoholics!