• September09

Shopoholics reor på nätet part 13 !

Hannah74 skrev 2010-11-29 19:53:47 följande:
    Inget kul kvar i rätt strl:( Sen "hatar" jag när man inte kan kolla bara efter märke. Men kanske bara jag som inte hittar.
    Jag hittar inte heller....kanske lika bra det!
  • September09

Totalt OT, jag vet.....

Behöver namnlappar till dagisstarten!
    Vilka är bäst (vill gärna att de ska kunna gå att ta bort men inte för enkelt )
    Tips?

• September09

Zillstar har 50% på MOLO ytterkläder och didriksson
    Klickade hem en liten jacka, jag....Sitter på händerna för att inte klicka hem en till.

Inte min butik.....

• September09
    Hannah74 skrev 2010-12-27 20:41:16 följande:
    Har inte du handlat färdigt för idag;)
    Vad blev det för någon? La en didrikson rosa jacka till lina i varukorhen men kan inte bestämma mig... Som vanligt... Man borde köpa Didrikson overallerna o sälja på tradera t hösten. ;)
    Nä...blev visst en jacka till!
    Suck,.....tur att jag jobbat mycket extra denna månaden. Alla 11 lappar kommer gå rätt in på shoppingkontot....
    Suck igen!
  • September09
    ÖNadja skrev 2010-12-27 21:43:22 följande:
    Har zillstar automatiskt lagersaldo?
    Jag tror inte det men hon är supersnabb på att svara. Jag har redan fått bekräftelse...
  • September09
    ÖNadja skrev 2010-12-27 21:47:43 följande:
    Hur har ni gjort som beställt på zillstar? har ni inväntat manuell bekräftelse eller betalat in direkt efter det automatiska?
    Hon svarade mig 11 minuter senare...Så vänta du lite till
  • September09
    Busbellan skrev 2010-12-27 23:14:05 följande:
    Så blev det visst en didriksonjacka till mig då
    hoppas den fanns kvar nu bara. Jag tog den modellen som är varmast, frusen som jag är
    Läste lite om de olika modellerna på didriksons hemsida.

Hoppas nu bara storleken blir rätt...
    Vilken tog du, Busbellan? Här blev det en varm blå också!
  • September09

Bus:
    Jag beställde tidigt.... Innan jag tipsade om Zillstars rea. Fick bekräftelsemail från henne en kort stund senare. Hoppas det fanns fler

• September09
    SOL10 skrev 2010-12-28 18:05:57 följande:
    Håller med!
    Det är förbjudet att göra reklam för egen vinning i detta forum. FL har hotat med attt stänga ner vår kära tråd om smygreklam förekommer. Därför vill vi inte ha den sortens inlägg här....
    Perosnligen bryr jag mig inte men jag bryr mig alldeles för mycket om denna underbara tråd.....
Svar på tråden Shopoholics reor på nätet part 13 !