Känner igen mig! Har just fått ett smärre utbrott på min man då jag tyckte att han någon gång kan gå upp på morgonen när han är ledig från jobbet eller innan han ska till jobbet och ta dessa morgonpigga barn. Känner mig som ett ras när man blir väckt flera ggr per natt och sen ska gå upp kl.6 eller tidigare. Sen får man höra att man alltid somnar på kvällen när man ska titta på någon film.. Konstigt!!!
Vill ju helst inte gå och lägga mig när barnen lägger sig för då blir det ju ingen egen tid eller samliv.
Vi har en snart 5 åring och en 7månaders. Det är hemskt att säga så men jag längtar tills jag börjar jobba så jag får lite egen tid och chans att ladda batterierna.
Jag har ett jobb där jag reser en del och sover på hotell ibland.
När man går här hemma så känns det som man bara rör runt i allt. Städar, lagar mat, plockar undan, lagar mat igen, osv. och TVÄTTAR. Denna ursäkta, Jävla tvätt, som bara svämmar över!
Åh, nu känns det bättre när man får skrivit av sig lite.
Alla dagar är ju naturligtvis inte såhär. Är lyckligt lottad att ha en man och två jätte fina friska barn .
Jag tror det beror mycket på årstiden. Nu är man ju inomhus större delen av tiden och ska man ut så är det av och på med alla dessa kläder. Ja jag längtar till sommaren!!!
Och att få sova lite mer....