• Svar på tråden Rödvin & Cola?
  • anna klara

Blev bjuden på det i Ungern på tidigt 80 tal, minns inte så mycket hur det smakade, men man blev en aning lullig

Nu dricker jag bara Cola!!!!

• MysTic PrincesS

Vet att en del var hysteriskt flitiga med att blanda kir+sockerdricka.. men cola+rödvin? {#lang_emotions_throwup}

Tacka vetja iskall ren coca cola

• Mornie Alantie

Jag smakade en gång när jag var ung och dum och full. Dock inte ung och dum och full nog för att tycka det var gott, en klunk räckte. Det var dock inte jag som blandade

Tala alltid sannolikt. /Tage Danielsson
  • Gung Ho

Att dricka rödvin och cola om man är äldre än 16 är ett säkert tecken på att man är WT...{#lang_emotions_wink}

• ajmaj

Ja, fy - den "drinken" kallades Dagen efter på mitt stamhak. I motsats till Dagens alltså (vitt vin + Sprite).
    Bläää.

• Callistrate

Ja, jag har testat (om än för ganska många år sedan, ungicks då med spanjorer som gärna drack "Calimucho"). Och faktiskt blivit positivt överraskad. Men jag föredrar mitt vin UTAN cola

• M C

Nej fy fan!
    Tack och lov har jag lagt av med skiten som är coca cola, den får man dåliga tänder och fetma av.
    Rent socker!
    URK!

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
Svar på tråden Rödvin & Cola?