• Anonym (önskekuk)

Tjejer, hur ser er favoritkuk ut?

Tjejer.... Hur ser...

Eran önskekuk ut?

Bara fantasin kan hindra er nu.....

Utveckla ordentligt :-P

Länkförslag till olika sidor med bilder så man kan jämföra?

Själv vill jag ha en stor (minst 15), tjock, hård, välfylld mandom, med en grov omkrets och med ett stort ollon - som kan ta mig ordentligt - mmmm
  • Svar på tråden Tjejer, hur ser er favoritkuk ut?
  • Anonym

15-16 cm lång, 15 cm i omkrets och omskuren.

• Anonym

Spelar inte så stor roll, bara den är tvättad, frisk, lagom stor och inte extremt udda på något sätt som jättelitet ollon till bred snopp eller tvärtom.

• Anonym (önskekuk)
    Anonym skrev 2010-02-28 22:04:02 följande:
    Spelar inte så stor roll, bara den är tvättad, frisk, lagom stor och inte extremt udda på något sätt som jättelitet ollon till bred snopp eller tvärtom.
    Nä, eller hur, litet ollon på en bredare snopp har jag haft en gång.. det var verkligen ingen höjdare, den kunde inte tillfredställa mig!

Nä, tjocka ollon och bred omkrets! Kom igen nu tjejer, var lite kräsna i denna tråd, här får du låta fantasin och önskedrömmar flöda ohämmat
  • Anonym
    Anonym (önskekuk) skrev 2010-02-28 22:12:42 följande:
    Nä, eller hur, litet ollon på en bredare snopp har jag haft en gång.. det var verkligen ingen höjdare, den kunde inte tillfredställa mig! Nä, tjocka ollon och bred omkrets! Kom igen nu tjejer, var lite kräsna i denna tråd, här får du låta fantasin och önskedrömmar flöda ohämmat
    okej då, drömkuken (men inget måste): Normallång eller lite längre med en omkrets som är något bredare än genomsnittet, symetrisk och inte för lång förhud.
  • Anonym (T)

En ca 18 cm, ganska grov och med stort ollon. Omskuren. Finns en sån som jag jagar just nu, och den sitter på mitt ex

• Clobberella

Den ska vara nytvättad och sitta på en kille jag gillar.

• Anonym (Kul)

den ska vara rak och grov minst 20 cm lång {#lang_emotions_cool} tycker inte om sne kukar det funkar inte alls för mig.

Svar på tråden Tjejer, hur ser er favoritkuk ut?