• zz22zz

killar, tänder ni på tanken att befrukta en kvinna?

Det var inte så tidigare i livet då en oplanerad graviditet bara hade varit ett orosmoment. 

För 2-3 år sedan bestämde sig min sambo för att plocka ut sin spiral och hon vägrade sedan att ha sex med kondom på. Hon blev jättekåt av chansen att bli gravid även om vi körde med "finska rycket" under ca ett år och jag lyckades optimera metoden utan att komma i henne en enda gång. Själv njöt jag av att fortsatt kunna ha sex utan kondom och det var lite spännande med utdragningsmetoden men jag var också lite orolig för att hon skulle bli gravid för att det inte var bästa läget just då även om en graviditet inte hade varit helt ovälkommet. Sambon som varit inne i en sexuell svacka och bara accepterat sex någon gång/månad tog plötsligt själv initiativ och ville nu ha sex flera gånger per vecka.

Efter ca 1 år började jag spruta i henne under säkrare perioder och det var också spännande men fortfarande lite oroande.

Efter utterligare några månader kom vi fram till att det var dags att befrukta sambon som nu var kåtre än någonsin. Själv blev jag också mycket kåt av tanken på att befrukta henne. Jag kände mig stor, starkt och manlig och kuken blev stenhård vilket gjorde sambon ännu mera tänd och förbättrade upplevelsen för oss båda.

Svar på tråden killar, tänder ni på tanken att befrukta en kvinna?