Inlägg från: Anonym (sexy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sexy)

killar, tänder ni på tanken att befrukta en kvinna?

Jag och sambon gick från p piller till kondom och vidare till avbrutet provad även säkra perioder i bland.
    Jag tyckte att avbrutet fungerade bra hade inga problem med att avbryta men hon fick ådrig rida mot slutet utan det var oftast misionären för att ha koll på mitt sprut
    När vi sedan skulle försöka skaffa barn min jag att jag tyckte det var enormt upphetsande att ha sex utan skydd

• Anonym (sexy)
    Melerad ögonfärg skrev 2024-08-29 23:28:29 följande:

När min sambo och jag bestämde oss för att skaffa barn så blev jag impotent, på kort sikt. Eller det visste jag ju inte då, men hela mystiken, charmen, kåtheten, stökigheten å allt det där som hör sexet till, bara försvann. Det ersattes av ett kliniskt barnagörande som fick mig att bli impotent. Sängen blev en brits, kåtheten i min sambos ögon hade bytt till en försäljares blick mot ett lätt byte. Själv blev jag paralyserad kund i en vitvarubutik. Andra gången gick det lite bättre, även om blicken och britsen kom tillbaka. Tredje gången sa jag nej tack. Sen va det färdiglegat. Där å då borde jag kastrerat mig i hemlighet.

För mig var det snarare tvärt om det var riktigt upphetsande sätta på sambon 
  • Anonym (sexy)
    Kunniglingvist skrev 2024-08-29 23:55:04 följande:

Top tre fantasi. Dock lätt att separera verklig och fantasi 

Ja det får ju ganska stora konsekvenser om  man inte vill bli gravid
  • Anonym (sexy)

Jag var tillsammans med en tjej som hade jätte koll på sin mens cykel så vi körde med säkra perioder varvat med avbrutet det fungerade klockrent.
    Men jag mins en gång när vi hade sex så säger hon -du måste vara försiktig de säkra dagarna är slut.
    Jag säger at jag ska vara försiktig och inte komma i henne.
    Efter en stund känner jag att det närmar sig utlösning så jag säger att snart kommer 
    Då säger hon -du kan fortsätta jag tror det är okej att du kommer i mej.
    Jag fortsätter tills jag kommer henne

• Anonym (sexy)
    Kirenaj68 skrev 2024-08-30 15:17:19 följande:
    Först säger hon att de säkra dagarna är slut för att en stund senare säga hon tror att det är OK att komma i henne. Låter inte riktigt som att ha jättekoll i mina öron...
    Det var nog snarare en chansning från hennes sida
Svar på tråden killar, tänder ni på tanken att befrukta en kvinna?