• Jessys

Vi som hade BF feb-09 del 5

Vincent har börjat äta själv, vi har en sked o han en egen Dricker ur pipmugg gör han, sen dricker han sin välling ur flaska själv..

O han har börjat bli helt galen i all sorts grönsaker och frukt kan äta hur mkt som helst! Me like!

• Jessys

Kan ju stolt meddela att i natt var Vincents 4:de natt utan napp
    Sååå skönt att han valt bort den själv så vi slipper ta "striden" senare
    Nu har han bara sin trasa när han ska sova eller blir ledsen o den får han ha så länge han vill ( storebror har en likadan)

Vi körde också samma kvällsrutin med Vincent, men nu har vi ändrat igen. jag vill inte att han somnar utan att borsta sina tänder först, Är viktigt ju!

• Jessys

hejsan.. är någon kvar i tråden??

Jag kan meddela att vi oxå skall ha en till. i maj skall de lille komma till världen

• Jessys
    Itzumo skrev 2010-11-17 11:34:43 följande:
    Hej hej.. Med mig är det bra.. Kommit in i v 15 nu och väntar på Rul som jag ska få ha i december någongång...

Annars väntar jag på att mrs soffi ska komma och säga vad hon har fått...
    nämenvi har ju bf samma dag haha
  • Jessys

kan inte alla lägga in en bild på sina februari barn skulle vara såå skoj att se!!

• Jessys

vincent får nog va hemma med mig tills våren kommer.. vill att han ska kunna prata mer så dagisfröknarna förstår honom. han är alldeles för liten nu för att gå på dagis enligt mig.

• Jessys
    Jessys skrev 2010-12-13 20:13:19 följande:

min mage med 3:an i v19
    min mage är mkt större nu redan än va den va me grabbarna.. va enorm med vincent i slutet av grav o hoppas verkligen inte ja blir lika stor igen.. mina fogar pallar inte med det tyvärr.
Svar på tråden Vi som hade BF feb-09 del 5