• Liddi

Vi som hade BF feb-09 del 5

bocabo skrev 2010-10-10 17:41:23 följande:
    Ok, vad kul! vi har inte bestämt nåt alls. Fick fast jobb i somras så jag ska nog jobba iaf 1 år, men har lite funderingar på bebisverksad nästa sommar... Har dock inte tagit upp det med sambon än
    Annars så kommer det när det kommer.
    Haha visst är det lite roligt att tjejerna ofta börjar fundera och planera och sedan lägger till att "Måste ju prata med sambon först bara" Vi har ju inte heller bestämt något definitivt men vi har båda sagt att vi vill att Lex ska vara minst 3 år när han får syskon...så det blir väl i vår/sommar men vi kommer nog ta det lite som det kommer åxå  

Isa73: När var det du hade bf nu?  
    Alexander 090210
  • Liddi
    Minnie7 skrev 2010-10-10 20:01:28 följande:
    Mills: Har inte BF förrän 23/3 så är bara i v.16+3 ännu och ingen utom chefen och ett par vänner vet
    Å men det är ju inte så "bara" Då är det snart rul ju ska du kolla könet? Kommer inte ihåg om du hade en tjej eller kille innan heller....
    Alexander 090210
  • Liddi
    Minnie7 skrev 2010-10-10 20:07:55 följande:
    Ja, det är RUL om tre veckor. Nej, vi ska inte kolla könet. Hade möjlighet att göra det vid KUB-testet, och läkaren såg vad det var, men vi avstod från att veta. Strongt gjort eller hur?! Samma läkare talade om att vi skulle få en dottern förra gången (vilket det blev) så han har säkert rätt denna gången också. Men, kan vara kul att veta en gång och få en överraskning den andra... Har ändå inte tänkt handla mycket innan förlossningen så det får bli vad det blir Sambon vill gärna ha en dotter till men för mig kvittar det.
    Hehe ja det var starkt att stå emot Jag har inget tålamod så jag ville veta på en gång vad det var men den lille skitungen gömde sig till v 31+4 och sedan föddes han v33+2 så jag hade ju lika gärna kunnat vänta de ynka dagarna åxå Nej jag antar att man inte handlar lika mycket när man väntar andra barnet, då har man ju det mesta...
    Alexander 090210
  • Liddi
    Catasita81 skrev 2010-10-12 19:16:35 följande:
    ÅÅ GRATTIS GRATTIS GRATTIS ALLIHOP! Jag är ganska avis, men vi väntar och väntar på att sätta igång... Vi vill ju ha hus först, och tanken var att börja prova igen någongång vår sommar nästa år.. Så Oscar blir väl minst tre innan någon mer dyker upp... Jag längtar verkligen efter att få ha en mage igen. Hoppas jag kan njuuuta lite mer denna gången... :)
    Vad bra då kan du och jag vara tjocka samtidigt sen
    Alexander 090210
  • Liddi

Grattis aihpoz Bra att ha så många med syskonerfarenhet att ställa frågor till sedan  

Alexander 090210
  • Liddi

Lex äter i princip allt....utom rivna morötter för de tycker han är lite otäcka men kokt morot är jättegott Själv är jag så dålig på att laga mat så stackaren får mest lättlagat som potatis, pasta, falukorv, köttbullar, fisk osv (vilket han älskar) Men det är skönt att han får varierad god mat på dagis åtminstone. De säger alltid att han äter så bra och alltid har ro att sitta läääänge och äta när de andra vill ner och leka på en gång

Alexander 090210
  • Liddi

Lex älskar potatismos Ser jätteroligt ut när han tappar moset och sedan tror att han bara kan plocka upp högen med händerna  

Alexander 090210
  • Liddi
    LillaLoppanT skrev 2010-10-14 22:56:33 följande:
    *Vinkar* Dig känner jag igen. Är du också gravid igen? Vi som inte är det är numera en minoritet i tråden.
    Haha ja jag får oss till 3 nu...Du, jag och Catasita  
    Alexander 090210
  • Liddi
    happy 78 skrev 2010-10-15 13:09:11 följande:
    å jag
    Oj förlåt Jag trodde att du åxå var gravid Ja då är vi 4 då  
    Alexander 090210
  • Liddi
    bocabo skrev 2010-10-15 20:55:28 följande:
    jag mé Flört
    Wohoo 5 alltså...då är vi ju några kvar ändå  

Lex slåss bara när det ska bytas blöja...då sparkas han för att han inte vill ligga på rygg. 
    Alexander 090210
Svar på tråden Vi som hade BF feb-09 del 5