• Enniie

Yngre föräldrar i Örebro ??

Finns det fler YNGRE föräldrar i Örebro ? Eller kanske gravida ?

Jag är själv 21 år och väntar tredje pojken till sommaren. Skulle vara kul att komma i kontakt med andra människor i liknande åldrar för att snacka skit med och kanske till och med ha träffar med ?

• Svar på tråden Yngre föräldrar i Örebro ??
  • cissola
    TvåBarnsMamma88 skrev 2010-03-05 17:07:47 följande:
    Hej ! Jag är också född 88. man är väl inte lastgammal då... Är det ditt första barn ?
    Haha ja precis ;)
    Jajamen, mitt första. Ska bli så spännande så.
    Är det ditt första också?
  • lovegun
    TvåBarnsMamma88 skrev 2010-03-05 17:08:27 följande:
    Jahaa... Okej. Skall du flytta till kumla då eller ?
    Ja jag ska flytta till Kumla, har hela min släkt där och alla vänner =)
  • Enniie
    cissola skrev 2010-03-06 19:33:38 följande:
    Haha ja precis ;) Jajamen, mitt första. Ska bli så spännande så. Är det ditt första också?
    Åh, va kul... Vet ni vad det blir ?

Njee, detta blir min tredje... Här har man legat i vettu. Hehe. Men det är lika unikt och spännande varje gång. Just nu är vi också mitt uppe i en flytt. Öbo har strulat sig med in/utflyttningsdatumet, så just nu sitter vi lite i skiten. Är såååå stressad just nu...
  • Enniie
    lovegun skrev 2010-03-06 19:40:35 följande:
    Ja jag ska flytta till Kumla, har hela min släkt där och alla vänner =)
    Okej. Va roligt... Brukar du vara mycket inne i Örebro då ?
  • MammasHjärta

Hej :) Är också född 88 och har en dotter på 2,5. Bor i Kumla :)

• cissola
    TvåBarnsMamma88 skrev 2010-03-06 19:40:47 följande:
    Åh, va kul... Vet ni vad det blir ? Njee, detta blir min tredje... Här har man legat i vettu. Hehe. Men det är lika unikt och spännande varje gång. Just nu är vi också mitt uppe i en flytt. Öbo har strulat sig med in/utflyttningsdatumet, så just nu sitter vi lite i skiten. Är såååå stressad just nu...
    Ja, så himla spännande. Haha. Ja, det är en liten kille :D Vet ni vad det blir ?
    Åh, vad jobbigt. Ingen höjdare direkt. Vart ska ni flytta? :) Oj nu hände något med texten, haha. Jaja. Hoppas att det löser sig för er. Man blir ju så himla mycket mer stressad över saker nu tycker jag så jag förstår att du blir uppstressad o sånt. :)
  • Enniie
    MammasHjärta skrev 2010-03-06 21:36:07 följande:
    Hej :) Är också född 88 och har en dotter på 2,5. Bor i Kumla :)
    Va roligt. Är du uppvuxen i kumla ?
  • Enniie
    cissola skrev 2010-03-07 11:29:55 följande:
    Ja, så himla spännande. Haha. Ja, det är en liten kille :D Vet ni vad det blir ?Åh, vad jobbigt. Ingen höjdare direkt. Vart ska ni flytta? :) Oj nu hände något med texten, haha. Jaja. Hoppas att det löser sig för er. Man blir ju så himla mycket mer stressad över saker nu tycker jag så jag förstår att du blir uppstressad o sånt. :)
    Åhh, va roligt ! Ja, vi skall också få en till kille. Triss i pojkar, det kommer bli kul i tonåren !

Vi skall flytta till baronbacken. Behöver en fyra nu när det kommer en till. Hoppas på hus eller liknande om ett par år, men det gäller att hitta något...

Ja, allt löser sig. Det är mitt motto. Ingenting är omöjligt. Sen att man får gå med hjärtat utanför kroppen ett tag, det får man stå ut med...

har du gjort nå roligt i helgen då ?
  • lovegun
    TvåBarnsMamma88 skrev 2010-03-06 19:41:37 följande:
    Okej. Va roligt... Brukar du vara mycket inne i Örebro då ?
    Det blir väll mer på sommrarna, inte så kul att springa runt där mellan alla bussar på vintern. Och så gick jag i skola i Örebro så blev lite trött på att åka in dit efter ett tag xD

Blir nog mer nu när jag flyttar ner och börjar gå på UMP =)
  • MammasHjärta
    TvåBarnsMamma88 skrev 2010-03-07 14:13:52 följande:
    Va roligt. Är du uppvuxen i kumla ?
    Jaa, mestadels i alla fall :) Och du då? Örebroare lr? Så du har snart tre små pojkar då :) Härligt!
Svar på tråden Yngre föräldrar i Örebro ??