• Lonlely Wolf

Någon som är mormor/morfar farmor/farfar

Hej några mor/farföräldrar som vill prata om allt möjligt och omöjligt.
    Jag är mormor och har 2 vuxna barn nu och ett barnbarn, andra barnbarnet kommer om tre veckor.
    Vore kul att få byta några ord med andra mor och far föräldrar.

• Svar på tråden Någon som är mormor/morfar farmor/farfar
  • Lonlely Wolf

Hej kul att någon svarar....Hra du dina barn och barnbarn när dig eller bor dem på annat håll

• Stormorsan

Jag har dem ganska nära. Sonen bor ca 8 mil söderut och en dotter ca 10 mil norrut, och andra dottern ca 500 meter ifrån mig.

Nästa helg skall 4 årigt barnbarn bo hos mig under helgen medan föräldrarna minisemestrar.

• Lonlely Wolf

Min son som e älst bor 130 mil frå mig och min dotter bor bara 50 meter från mig...Min dotter har en son som fyller 4 år i April och hon får andra barnet nu om två veckor

• Stormorsan

Jag har 5 barnbarn och de är 11, 8, 7, 4 och 2,5 år. Tre flickor och två pojkar.

• Lonlely Wolf

Oj då får du vara barnvakt ofta

• sallybuse

Jag har 2 st barnbarn som är pojkar.och den ena fyller 4 år i augusti och den andre är 8 månader.Och de är de är det bästa som finns.Dom bor inte så långt härifrån tar ca 20 minuter att köra dit.Och vi har dom hemma hos oss så fort vi får.Vi kan ibland ringa själv o fråga om vi får ha dom till helgen.Jag är mormor.

• Lonlely Wolf
    sallybuse skrev 2010-03-07 15:20:07 följande:
    Jag har 2 st barnbarn som är pojkar.och den ena fyller 4 år i augusti och den andre är 8 månader.Och de är de är det bästa som finns.Dom bor inte så långt härifrån tar ca 20 minuter att köra dit.Och vi har dom hemma hos oss så fort vi får.Vi kan ibland ringa själv o fråga om vi får ha dom till helgen.Jag är mormor.
    Jag bor bara 50 meter från mitt barnbarn så jag e varge dag med han och ofta som barnvakt eftersom jag är den enda som ställer upp som barvakt.
  • södertälje

Hej
    Har 3 vuxna barn och 4 barnbarn som är 10 år 3 år 6 mån och den yngsta 3 veckor,jobbar nätter så det är inte ofta jag är barnvakt men dom bor alla i närheten och hälsar ofta på när jag är ledig och inte sover under dagen.

Svar på tråden Någon som är mormor/morfar farmor/farfar