• Anonym (Sulfit)

När blev du av med oskulden?

När blev du av med oskulden? Hur gammal var du?
    Berätta gärna hur ;)

Själv var jag 15år - blev av med den med en kille jag tyckte om då - på en strandfest uppe bland sanddynerna. . Inte direkt skönt om jag får tillägga. .

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När blev du av med oskulden?
  • lövet2

13 år. Killen var äldre och tillsammans med en annan tjej. Men han ljög i hop en historia för mig om hur tjejen gjort slut, och den gick jag på. Lite småförälskad så där!
    Nåja, det var väl ingen vidare upplevelse i alla fall ...

• ellenerika

Var 15 och Jag hade varit tillsammans med killen en månad ungefär. Nästan det värsta som jag gjort i mitt liv. Det gjorde såååå ont :/ Så det var inget kul alls.. :)

• Höstmåne

Var 14 och hade varit tillsammans med killen ungefär ett halvår, och de var faktiskt riktigt bra! Fortsatte vara tillsammans med killen 4 år till.

• Mithra

Det var hemma hos honom 2 veckor före min 14årsdag. Jag var kär och det utnyttjade han. Han hade nästan precis fyllt 16år. Efter en månad gick han till min jämnåriga kompis och satte på henne.

• Mithra
    Mithra skrev 2010-03-01 22:59:45 följande:
    Det var hemma hos honom 2 veckor före min 14årsdag. Jag var kär och det utnyttjade han. Han hade nästan precis fyllt 16år. Efter en månad gick han till min jämnåriga kompis och satte på henne.
    Juste, vi hade varit ihop i ungefär en vecka när vi hade sex. Han var väldigt på mig och jag vågade inte säga nej, för jag var sååå kär, ville inte förstöra det.
  • hallencreutz89

du borde nog haft mer förslag under 15 med tanke på att snittåldern är 16 så det finns nog flera olika åldersgrupper unger 15 också. själv var jag 14

• hallencreutz89

Han jag förlorade oskulden till sa att han också var oskuld, sen fick jag veta att han haft två andra flickvänner på samma gång och tydligen hade han sagt till hon jag pratade med också att han var oskuld när han tog hennes oskuld. han var 15

• JuliaåRonjasmammis

Röstade på under 15, för jag fyllde inte förrän några månader senare.

Killen hade jag varit kär i nåt år, men han hade inte visat nåt intresse fastän han visste om mina känslor.

Ingen direkt romantisk upplevelse, men jag lär aldrig glömma den ändå.

Mina åsikter är alldeles gratis!
  • Anonym (Catrina)
    Ja va 13år o va med en kille som va 15 o vi hade varit ihop i 3månader o de gjorde riktigt ont o sen dumpade han mig..han va en riktig player:(
  • Stårschan

Jag var 16 när jag äntligen blev av med den. Var tillsammans med den killen i fyra-fem månader. Minns i stort sett inget mer om honom än namn, adress, att han hade en nyfödd lillasyster och att vi hade sex. Jämt.

Den som vill bli älskad för den hon är, gör klokt i att se till att hennes sanna jag är värt att älska!
Svar på tråden När blev du av med oskulden?