• Fågel blå

Ngn som lyckats bli gravid med akupunktur och tcm?

Hej.
    Jag känner att jag börjar sträcka mig efter halmstrån. Vi har försökt bli gravida i 6 år och har ett misslyckat ivf i bagaget. Vissa läkare säger att jag har pco andra inte.

Är det någon som lyckats bli gravid efter lång tids barnlöshet med skjuts av akupunktur och kinesiska örter? Jag har precis börjat behandling på Kinesiske muren och känner att jag gärna vill höra någon solskenshistoria.

Hoppas, hoppas.

• Svar på tråden Ngn som lyckats bli gravid med akupunktur och tcm?
  • Kristina86

Jag är nog som du Fågel blå, har precis börjat och hoppas! har hört om några som det lyckats för trots att läkare sagt att de ej skulle kunna bli gravida.

• boss

Hej!  Blev nyfiken på Fågel Blå.
    Jag har också precis börjat en behandling på Kinesiska Muren. Vi verkar ha svårt att bli gravida.. Så nu börjar jag leta efter hjälp.

Dr Wang var trevlig, lite svår att förstå.  Örterna var det äckligaste jag någonsin druckit! :) Men akupunkturen var lugnande och bra. Jag gillade det, och fick förtroende för dr Wang.

Hur gick din behandling? Har du plussat?  Drack du dessa örter ? Hur länge?

/S

• Mumlan74

Hej! Jag går på TCM och akupunktur i Stockholm nu. VI har ett ivf-försök bakom oss, som slutade i MA i v13. jag har endometrios och dåliga FSH-värden och östradiolvärden. Väntar på att få komma till linköping för att börja våra landstingsfinansierade försök.
    Jag började akupunktur efter missfallet och är inne på min andra menscykel nu och det är först nu tror jag som vi kan se om något händer. Första cykeln var ju helt uppåt väggarna på grund av missfallet.

tyckte ändå att första mensen var annorlunda. den var rödare och mindre klumpig än tidigare, något som akupunktören tror beror på bättre genomblödning.

puffar tråden lite också...
    /e

Svar på tråden Ngn som lyckats bli gravid med akupunktur och tcm?