• tebax

din vän har 5 barn av varje kön

din vänninna har 5 barn av samma kön och hon blir gravid igen. Vad blir din första reaktion?

(la denna under etik, kom inte på var någonstans den skulle passa in annars)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 09:22
    Skit i rubriken frågan står i TS Skrev ju väldigt fel i rubriken.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden din vän har 5 barn av varje kön
  • Fiyali

Jag hade tyckt det var roligt att hon blev gravid :) Folk får ju skaffa hur många barn de känner att de vill/orkar:)
    Men jag hade nog hållt tummarna för hennes skull att hon fick en av annat kön, just för att det kan ju vara roligt med båda könen :)

...ibland räcker det inte med att man gör sitt bästa, ibland måste man göra det som krävs...
  • Tecken

Jag bryr mg inte. Vill hon befolka världen så får hon göra det, det har inte jag någonting med att göra.

• vampyria2

Tänker vad kul för henne. Jag har själv tre döttrar innan jag fick min son, jag fick höra ofta att det nog var för att vi ville ha en son som vi skaffade en till (min sambo har tre döttrar han också). Jag kan berätta att när vi på UL fick reda på att det var en son så blev jag liiiite besviken, jag visste ju hur mysigt det är med tjejer och trodde att det inte kunde vara lika mysigt med en pojke...jag hade fel de är kanon mysiga

Men som sagt jag tror att de flesta som skaffar många barn gör det för att de gillar barn och inte för att de vill ha ett visst kön {#lang_emotions_dreamer}
  • vampyria2

Varför bryr sig folk om hur många barn andra skaffar?  Så länge man tar hand om dem så är det väl inget nån annan ska lägga sig i {#lang_emotions_undecided}

• Alcarinque

Jag hade tänkt "Shit, ännu en unge" Fast inte på ett negativt sätt Jag tycker inget särskillt om de som skaffar många barn. Jag blir snarare imponerad. Jag funderar själv på om jag kommer att palla två. haha

♥ Alva 060307 ♥ BF 100802 ♥
  • tebax
    Maac skrev 2010-03-02 09:17:48 följande:
    5 barn av varje kön? menar 5 av samma va?
    hahaha aaa klart jag menade det. *skäms*
  • tebax
    vampyria2 skrev 2010-03-02 09:20:33 följande:
    Varför bryr sig folk om hur många barn andra skaffar?  Så länge man tar hand om dem så är det väl inget nån annan ska lägga sig i 
    Jag bryr mig inte men man har hört väldigt många kommentarer redan nu då man har 1 son. Om jag blir gravid igen så hoppas vi väl på en flicka är oftast kommentaren som dyker upp. Därför ville jag se hur många som tänker på det sättet.
Svar på tråden din vän har 5 barn av varje kön