• Cam82

Frågor om Clearblue digitalt ägglossningstest?

Jag tänkte beställa det tills nästa äl då jag inte sett att jag fått full stegring på stickorna så ska jag kolla med detta test, jag har känt av äl, men vill vara säker,

Ni som använt det kan ni rekommendera det? Hade ni stegring den dag ni trodde? Är det lätt att använda? Var köper man det billigast?

Jag är på 6:e försöket nu, blev gravid men fick ett tidigt mf, nu vill jag verkligen att det ska ta sig igen. Om det är fler i samma sits och vill surra så är det bara roligt.

• Svar på tråden Frågor om Clearblue digitalt ägglossningstest?
  • ÄlskarMina

kan bara svara på vart du kan köpa det billigt:
    clearblueshop.se gratis frakt 229kr, eller 309kr så får du ett digitalt grav.test också.

Har beställt nu jag med och fick i lådan idag efter jag beställt i söndags kväll. Hoppas de är bra nu! lycka till du med!

• Alexi

Jag tycker de testerna är jättebra, enkla att använda och klara och tydliga besked. Jag testade från början på morgonen men fick sen lära mig att det är bättre senare på dagen. Så när jag fick utslag var det båda gångerna vid middagstid.

• Tjejen 81

Hejsan!

Har själv köpt Clearblue digitalt ÄL-test och ska börja anv det vid nästa ÄL! Men det dröjer lite, omkring 20/3... Så tyvärr har jag inga bra erfarenheter att dela med mig av till dig just nu, men jag spar tråden bland "Mina favoriter" så kanske jag kan höra av mig igen när jag provat!

Annars, stort lycka till med testen!!!

• Minttu

Har använt dem denna månad och de fungerar bra. Ett O 10 dagar efter mensens första dag och en {#lang_emotions_smile} i två dagar. Lätt förståelig och nu hoppas jag på att det kommer att fungera denna månad..

• caffelatte

det blir billigare att köpa dom på apoteket, så slipper du fraktkostnader. 225:- /7st tror jag det va.

Jag kan varmt rekomendera dom, det kan inte bli tydligare svar.
    Lycka till..

• Väntan på en liten
    caffelatte skrev 2010-03-03 09:47:48 följande:
    det blir billigare att köpa dom på apoteket, så slipper du fraktkostnader. 225:- /7st tror jag det va.Jag kan varmt rekomendera dom, det kan inte bli tydligare svar.Lycka till..
    De kostar 246 kr på apoteket.
    Längtar...
Svar på tråden Frågor om Clearblue digitalt ägglossningstest?