Inlägg från: MajMamman08 |Visa alla inlägg
  • MajMamman08

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Åh ja kan inte bestämma mig för den vilken av de blåa jackorna el den röda av skaljackorna från fix...hehe!!!
    ska va till dagis,hade tänkt o köpa en annan jacka sen på kappahl som han kan ha hemma o den e ljusblå....hum,ja verkligen såååå svårt!
    vad tycker ni?

• MajMamman08

Charmmiss: Vilka fina grejer du köpt=) Kostade saker de? el va de rea på just de?

• MajMamman08

Vill köpa fix skaljacka,men sen vill man ju se lite om de kommer o komma in lite andra vårjackor på andra ställen,men de kommer ju så olika,men köper man inte nu så lär de la bli slut sen

• MajMamman08

Köpte fix skaljackan i stl 92 till min son som e 85cm lång,jösses så stor den va....men är rädd att 86 e för liten?? ska ju kunna ha fleece tröja under. Vad tror ni? va har ni köpt för stl till era 2 åringar? Någon som har bild på hur en 92 jacka sitter på era barn?

• MajMamman08
    sarsparis skrev 2010-03-17 12:14:47 följande:
    98 har jag till min 2 åring men han är ca 93 lång, tycker också jackorna är långa, provade en 92 och de skulle nästan bli tight med en flecce under.
    ja de e verkligen långa!Men då kanske en 92 e bra om de ska ha fleece under o sen får man hoppas han kan ha den i höst med=)
  • MajMamman08
    Lejån skrev 2010-03-17 18:55:12 följande:
    Kör på en 92:a. Jag har en son som är ca 86cm och vi provade jackan med fleece under nu i helgen och 92 var liiite stor men 86:an blev nästan lite väl tight med fleecen under.
    ah tach=) då kör vi på 92=) tack tack för hjälpen=)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11