Inlägg från: Lalalong |Visa alla inlägg
  • Lalalong

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Vet ni om man kan betala med presentkort om man handlar på lindex.se?

Klara 060504, Alva 100117
  • Lalalong
    Mamma och Mor skrev 2010-03-04 19:44:04 följande:
    Nej, det går inte. Har själv fått presentkort till Lindex och försökte beställa med det men de har inte lagt till funktionen för att man ska kunna mata in någon kod eller dylikt för att nyttja presentkort. Rådet jag fick var att göra beställningen på vanligt sätt och betala, och sedan vid utlämningen i Lindexbutik direkt göra återköp och köpa varan igen med presentkortet. Fungerar ju det med, men en hel del omständigare blir det.
    Ja onekligen...
    Och så handlar man ju oftast på nätet för att inte nödvändigtvis behöva åka till affären... Om jag måste dit för att hämta sakerna kan jag ju lika bra handla där

Men men, jag får åka till butik helt enkelt. Har bara inte tid på jättelänge och jag är ju så shoppingsugen
  • Lalalong

Ser att ni pratar om WS fleecen från Lindex vs Pop.
    Min dotter är 1,5 månad och jag ska deffinitivt ha en WSfleece-overall. Blev glad när jag såg att det fanns på Lindex till ett avsevärt mkt bättre pris än Pop... Hur stor skillnad kand et vara på en fleeceoverall som de ändå bara ligger i lixom?

Men sen blev jag ganska besviken på Lindex. Fisrosa och Fisblå... det är färgerna att välja på. Så jäkla trist!!
    Men ja, det blir nog en sån ändå. Det är inte värt flera hundra för att få overallen i en starkare färg (Hade spetsat in mig på den underbart fina gröna färgen från Pop...)

• Lalalong
    Lejån skrev 2010-03-06 08:39:11 följande:
    Men fix-overallen är ju inte ljusblå eller ljusrosa? Den finns ju i både mörkblå och turkos... ?
    I butiken jag kikade fanns bara Windstopperoverallen i ljusrosa och ljusblå. Kollade hemsidan och där finns den visst i svart också.
    Färgerna på den rosa och blåa ser dock finare ut på nätet än på riktigt.... på webben ser det nästan ceriserosa ut, men i verkligheten är den fisrosa.

Någon turkos har jag aldrig sett, den skulle jag kunna tänka mig!
  • Lalalong
    Lejån skrev 2010-03-06 08:39:11 följande:
    Men fix-overallen är ju inte ljusblå eller ljusrosa? Den finns ju i både mörkblå och turkos... ?
    Nu såg jag att de kallade den blåa för turkos på nätet!
    Men det håller jag då inte med om...
  • Lalalong
    ängeln83 skrev 2010-03-06 08:43:47 följande:
    Jag har denna till min dotter och den är inte fisrosa. www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=702...
    Okej... Ja då vet jag inte vad det är för overaller som fanns på Lindex på Burlöv center. För så där rosa var den verkligen inte... Och inte så där blå heller som den som ska vara turkos enligt hemsidan.
    Den svarta fanns inte överhuvudtaget.

Men får väl beställa på nätet då..
  • Lalalong
    Lejån skrev 2010-03-06 09:16:34 följande:
    Tror inte att det är samma overaller du har sett.
    Nä, det kan dte ju inte vara...
    Men WS overaller var det och fix stod det på dem..
    Det är ett mysterium helt enkelt. Har jag vägarna förbi ska jag ta ett kort
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11