Inlägg från: badplats |Visa alla inlägg
  • badplats

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Ni "klädexperter" kanske kan hjälpa mig, har en dotter på tre månader nu. Funderar på vad man ska satsa på för vår jacka/overall ? Ska man köpa en jacka o ett par tjockare byxor eller en tunn overall?

• badplats
    Pink Muffin skrev 2010-03-05 08:27:57 följande:
    Jag röstar på overall till en så liten! Mycket smidigt!!
    Tackar :) ska gå och kolla runt lite i affärerna när barnbidraget kommer. det borde ha kommit in lite vår ytterkläder för bebisar då också tycker man :)
  • badplats

cubus här i norrköping hade halva reapriset när jag kollade idag :)

• badplats
    puh fantast skrev 2010-07-27 21:00:53 följande:
    Här i stan är det också halva priset på halva priset på Cubus. Hittade 2 par velourbyxor till dottern för 24:-/ st. och ett par supermjuka jeans med mudd nertill för 49:- Har spanat in de jeansen ett tag och hoppats att de skulle sätta ner de mer och de gjorde de
    Jag hittade precis ingenting i dotterns storlek, det var så utplockat så detnästan eka.
  • badplats

stack ner till lindex direkt när jag såg ryktet här =) Kom hem med en påse kläder till dottern.
    Det fick bli
    1 mumin body
    1 set (klänning + byxor)
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=8362595&path=3403475;3215210;3232629;1067875;1110309 2 sådana hitta hem till oss också.

ska nog lämna ungen hemma och springa ner en gång till när karln kommer hem, lättare att navigera utan vagnen i släptåg

• badplats
    Moonlight83 skrev 2010-07-28 20:10:06 följande:
    Typiskt att man befinner sig i sommarstugen långt uppe i norrland på landet just när lindex börjar sin 2 för 1 rea. Bor i linköping annars och där fanns en hel del. Men på fredag blir det att åka in till skellefteå och kolla in åhlens halva reapriset samt hoppas och be att lindex ska ha någonting kvar.

Någon som varit i skellefteå på lindex? Tänkte om de har nått kvar på sin rea.

Någon som sett om kappahl börjat sin halva rea för alla ännu? trodde det skulle bli direkt efter att det varit för medlemmar.
    här i norrköping hade dom halva reapriset kappahl idag iallafall, men det fanns bara mini storlekar kvar :(
  • badplats
    Moonlight83 skrev 2010-07-28 20:31:17 följande:
    vari umeå i går nämligen och där hade de ingen halva rea,inte ens ta 3 betala för 2.Konstigt att det är så olika
    kan tänka mig att det beror lite på hur mycket reavaror dom har kvar och hur mycket som säljs =)
  • badplats

När brukar vinteroveraller komma ut i butik? Storlek 80 är det jag söker =)

• badplats
    aglili skrev 2010-08-04 08:44:10 följande:
    Nu har lindex ½ reapriset på hemsidan. Vad tror ni? Gäller det i butik också?
    Här i stan (norrköping) var det ½ reapriset nu såg jag till min förvåning
  • badplats

Är det bara jag som upplever Kappahls kläder som små. Köpte lite grejer till dottern idag i storlek 80. När jag kom hem och skulle testa det på henne så satt de perfekt även om hon bara är 72 cm och drar 74 i de flesta kläderna, har lite 68 kvar... Är det någon annan som har märkt det här?

• badplats
    Sephiroth skrev 2010-10-02 07:09:38 följande:
    Hm, jag tycker H&Ms kläder är väldigt små jag. :-S Har vart med om att vissa bodies från Kappahl har vart stora. :-S Tycker det är olika på varenda plagg för sjutton.
    hms kläder för oss är dunderstort. De få plagg jag har i 68 kvar är från hm... hmmm... skumt alltså
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11