Inlägg från: 2 små prinsessor |Visa alla inlägg
  • 2 små prinsessor

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

någon som har tips på var jag kan köpa väldigt smala byxor? Storlek 116 på längden, men ca 104 på bredden... min 4,5-åriga dotter vägrar ta på sig byxor som inte är tajta, men det finns inga byxor som är lagom långa och sitter tajt på henne...

• 2 små prinsessor
    charmmiss skrev 2010-03-03 21:04:44 följande:
    här kommer bilden allt är av märket everest
    vilket fynd! får man fråga vilket stadium det var?
  • 2 små prinsessor

är det bara jag som tycker lindex blivit snålare med sina rabatter? hoppas också på 30% på helt köp denna månad...

• 2 små prinsessor
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-03-11 10:59:25 följande:
    Men Lindex brukar ju aldrig ha 30% på ett helt köp väl utan 25%...30% brukar de ju bara ha på enstaka plagg.
    Jo det har hänt flera gånger. Köpte massa vårkläder till dottern förra året när den kupongen kom.
  • 2 små prinsessor
    mortillsju skrev 2010-03-13 08:35:26 följande:
    Det fanns ju long ago. Vi människor har ibland minne som elefanter   Minns att både pop och FIX förr sålde dessa typer av jackor. Vill man ha detta konceptet nu får man köpa en jacka från Katvig, de är sånna.
    Min yngsta dotter har en sådan från FIX i år, som hon har ärvt av storasyster. Den borde alltså vara från -06 eller -07 då, och jag minns också att pop hade samma typ av jacka.
  • 2 små prinsessor
    Coca cola light skrev 2010-03-19 08:06:31 följande:
    Var på Lindexclubkväll igår och fyndade en del. Jag köpte flera stycken bodys från Bamse och kom på att det var tryck på nästan alla jag köpte. Hur brukar Bamsetrycken klara sig, spricker de lätt? Köpte nämligen en strl för stor och det är kanske en idé att tvätta de redan nu för att se om de spricker så att man lätt kan reklamera. 
    Jag tycker bamse-klädernas tryck brukar hålla jättebra. Har haft en hel del bamsekläder, och det har aldrig varit några problem.
  • 2 små prinsessor
    maadicken skrev 2010-03-24 22:26:41 följande:
    regnställen på ellos rea var snygga! tyvärr fanns inte rätt storlek skulle tro att det får bli ett abeko om jag kommer iväg denna veckan och det finns rätt storlek kvar.  jaag har lite svårt för kläder i lysande gult men sen när han blir äldre och är ute själv så ändrar jag säkert åsikt om det angående polarns skaljackor så var det windstopperfleecen som passade i dom, men jackorna var tvungen att vara av samma årsmodell. sonen hade en sån i höstas, men jag använde dom aldrig tillsammans. jag tycker inte det känns som att andasfunktionen fungerar om man har två vindtäta jackor på sig samtidigt... måste bli väldigt tätt. eller?
    Vad dåligt av pop att olika årsmodeller inte funkar ihop!
  • 2 små prinsessor
    Buttelina skrev 2010-04-19 15:13:43 följande:
    hms leggings har grymt stor midja kan inte ha dom till min dotter heller
    Håller med! Min dotter kan bara ha trekvartslånga, för då kan jag köpa storlek 104 (hon har 116 egentligen)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11