• Tessou

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Ska till Lindex imorn å hämta ut mina 2 paket. Sen hittade jag lite nyt t på hemsidan, så jag hoppas det finns i butiken... Men har de nå erbjudande nu i butikerna, eller är det bara om man han en ''pappers-rabattkupong''?

ELIAS 090326
  • Tessou

Tuttan27;
    Jag har också köpt de randiga 3 för 2 och tycker inte de krymper så mycket.

ELIAS 090326
  • Tessou

Är det någon här som sett nå grön/svarta 2-pack tumvantar på barnavdelningen för 39,50? Tror de hör ihop med dessa mössor.. fanns även blå tidigare men den är slut på hemsidan.... www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=7039715&path=3403475;3215210;3232580;3527905;111370;1357404

Det finns blåa och turkosrandiga, och även i rosa och mörkrosa randigt.. Det är ett enfärgat par och ett randig par i varje förpackning.

Jag har den gröna och blåa mössan och de blåa vantarna.. vill nu ha de gröna!!!!! Om någon vet vilka jag menar å har sett dessa så hör av er, jag vill så gärna ha de (storlek 1-3 years)....

ELIAS 090326
  • Tessou

Prommis;
    Va till Lindex i Västerås igår och där fanns båda färgerna.

ELIAS 090326
  • Tessou

Fick också sms:et från Kappahl.. tyvärr ska vi inte nånstans idag så jag kan shoppa..

ELIAS 090326
  • Tessou

Hoppas det dyker upp någon rabattkupong snart.. vill köpa en jacka till sonen, tyvärr finns den inte under bebis utan barn. Och de är väl ganska snåla med barn kuponger va?

ELIAS 090326
  • Tessou

Jag fick också rabatterna, men de funkar inte! Har ringt kundtjänst å de sa att de haft problem och att jag skulle prova senare.. hoppas det inte tar slut bara!

ELIAS 090326
  • Tessou

Lite lustigt när jag fråga om rabattkuponger igår.. (inlägg 231)

ELIAS 090326
  • Tessou

Nu funkade koden! Fick både 30% och de gamla 10%:en i rabatt!
    Beställde den gröna fleecejackan från Fix... nån som har den å kan berätta om den är bra å så?

ELIAS 090326
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11