Inlägg från: Tvillingmamma2007 |Visa alla inlägg
  • Tvillingmamma2007

    För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

    2 små prinsessor skrev 2010-03-11 06:47:07 följande:
    är det bara jag som tycker lindex blivit snålare med sina rabatter? hoppas också på 30% på helt köp denna månad...
    Men Lindex brukar ju aldrig ha 30% på ett helt köp väl utan 25%...30% brukar de ju bara ha på enstaka plagg.
  • Tvillingmamma2007
    Buttelina skrev 2010-03-11 12:47:43 följande:
    förra våren fick man 30% på ett köp
    Ok if you say so
  • Tvillingmamma2007
    Pochahontas skrev 2010-03-12 12:30:13 följande:
    Hej på er. Hörni... Vad tror ni? Jag har köpt dessa:www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=702...Är dom tillräckliga som regnbyxor, så man kan köpa enbart regnjacka nu till våren eller är det nödvändigt med riktiga regnbyxor? Nån som testat dom? Dom är ju redan inköpta, men de har inte använts än. Dom ska ju tåla väta...
    De är bara vattenavvisande och ej vattentäta, går ej att jämföra med riktiga regnbyxor/galon tycker jag men de funkar super mot när det har regnat eller är allmänt smutsigt och skitigt ute tycker jag.
  • Tvillingmamma2007

    Måste nog införskaffa en större overall till "lill" killen som föddes i lördags, finns nån kupong nu i pappersformat? såg att det var slut på strl på hemsidan (av fix overallen).

  • Tvillingmamma2007

    På torsdag ska ett av mina lindex ha nån kväll med 25% rabatt, mår dock inte så super med mjölkstockning och infektion och en nyföding att ta hand om meeeeen skulle behöva köpa galonisar till dagis och lite annat smått och gott så får se hur jag gör. Nån som sett om Lindex har några egna/outwear galonisar i år? Så dumt att BAmse bara finns i en killfärg då jag vill ha olika till mina twins. Har haft deras stjärngalonisar i två säsonger nu men nu blir de för små så jag behöver nya.

  • Tvillingmamma2007
    Thora skrev 2010-03-24 10:51:05 följande:
    Hej i tråden! Är det någon som vet om någon butik i Uppsala ska ha klubbkväll?
    Imorgon har Boländerna 25% tror det var från 19.30-21.30 men har inte pappret framför mig just nu.
  • Tvillingmamma2007
    jordnöten skrev 2010-03-25 15:58:08 följande:
    Lite nyfiken på de där VIP-kvällarna i olika städer som ni skriver om....Har ni fått personliga inbjudningar? Eller hur vet ni att det är VIP-kväll? Någon som vet om det är i Västerås???
    Fick lapp om det när vi handlade i butik sist.
  • Tvillingmamma2007

    Åhh jag som planerat att åka till lindex ikväll och shoppa då de hade 25% på ett helt köp. Hade tänkt köpa Bamse Galonställ x 2, kortärmade bamsetröjor, amningsBH + trosor åt mig själv mm men tji fick jag! Fick besök och sen skulle lillkillen amma en timme och sen var det för sent att åka suck hoppas på en 25% kupong snart istället då eller om nån av de andra butikerna kör 25% snart eller har alla kört just ikväll?

    Nån som vet när Gränby i Uppsala har sin 25% kväll, inte i kväll hoppas jag??

  • Tvillingmamma2007
    Glittrax skrev 2010-04-02 08:59:34 följande:
    Igår lämnade jag tillbaka fixjacka och byxa i butik som jag köpt på shop online, hade beställt två olika storlekar för att kunna jämföra óch behöll den ena storleken som passade bäst, men så frågade hon i kassan om jag ville ha tillbaka följesedeln, men sa att jag inte behövde det,  sen kom jag på att jag har ju inget kvitto på det jag behållt, hon sa att man inte behöver det vid ev reklamation om kläderna är felande senare, nån som behövt det? Sen verkade hon inte lämna tillbaka rätt summa, använde ju 30 % kupongerna men hon drog bra av 10 %.. inte mitt problem..
    Nej man ska inte behöva kvitto för reklamation (fast de frågar ju alltid efter det) men om du inte har kvitto och de rear de jackorna sen så får du säkert bara tillbaka reapriset om du inte kan uppvisa att du köpt den till ord. pris.
  • Tvillingmamma2007

    Köpte bamse-kepsar idag, så bra att de finns i två olika färgställningar så jag slipper ha lika åt mina twins och som tur var så vart det inte tjafs om vem som skulle ha bamse denna gången annars så är ju han favoriten.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11