Inlägg från: Glittrax |Visa alla inlägg
  • Glittrax

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Nån som har fixjackan? är de stora eller små i storlek? hur klarar de vatten?

• Glittrax

Vilken storlek ska man ta på fixjackan till en tjej på 2,5 i maj..92 lång, 16 kilo

• Glittrax

S0000006311512_F_W40_20100209104617.jpg

sååå söta!! synd de inte finns i fullängd bara, det är caprilängd på dem

• Glittrax
    passau skrev 2010-03-12 22:52:42 följande:
    jätte fina! vad kostade dom och vilken stl fanns dom i?
    179 kr och i stlk 86 till 122 cl
  • Glittrax

Nu blev jag fundersam, det står att fix överdragsbyxor är fodrade? hur mycket då? det står inte på de från outwear

• Glittrax

det står även regn och smutsavstötande på fix precis som de från outwear

Myran 2007: du skriver att de är vattenTÄTA, funkar det att sitta i en vattenpöl menar du?

• Glittrax
    maggan75 skrev 2010-03-15 14:04:03 följande:
    Vet att det har pratats om fix jackorna (skaljackan)  men har inte läst så noga Var och provade på tösen idag  som har 104/110 på kläder  provade 104 som var tokstor på henne ...... känns ju konstigt att gå ner  1 storlek mot vad hon brukar ha .
    var den för lång i ärmarna alltså? tycker jag hört här att de är ganska stora i stlk, jag är själv i valet av storlek...  min dotter har 98/104 så då kanske det måste bli 98 då?
  • Glittrax
    maggan75 skrev 2010-03-15 14:11:08 följande:
    Ja den var jättelång i ärmara och lång nertill oxå tösen sa bara " jag tyckej inte om stoja klädej " ..... hur lång är din tös ??
    ok.. hon är runt 92 lång... hur lång är din? såg just att din dotter är 4 år, (kikade på sidan) min dotter är inte ens 2,5 men stor för sin ålder. var det utrymme i midjan då?
  • Glittrax
    maggan75 skrev 2010-03-15 14:20:27 följande:
    min tös är 101 cm lång ja det var ordentligt med utrymme  tycker jag ...måste nog åka och prova på henne igen   och hoppas det dyker upp en jättebra kupong denna månaden ,-)
    ja då förstår jag att du tycker det är märkligt att gå ner i storlek, undra om fixbyxorna är lika stora?

ja när brukar det komma nån rabatt? nu är det bara 10% på webben... inte mycket alls!
  • Glittrax

Nån som vet hur fix överdragasbyxa är i stlk?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11