• helmag

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Mamma och Mor skrev 2010-03-15 14:52:25 följande:
    Nu lånar jag tråden och hoppas att någon här kan komma med lite råd gällande skoinköp till dottern :)Dottern är 3 år gammal och i akut behov av skor, de enda som passar är ett par allvädersstövlar och nu börjar det bli läge för lite lättare skor än så. Mätte hennes fot förra veckan och den är ca 15,5 cm lång. Tänkte köpa skor av märket Kavat (sandaler samt lågskor) men i vilken storlek??Storlek 26 är 16,8 cm i innermått, storlek 27 är 17,5 cm i innermått. Ska jag ta storlek 26, eller ska jag ta storlek 27 och i början ha en sula i för att den ska kännas mindre?Hjälp!
    Tipps är att kollapå ellos där har de 50% på en vara och dåblir kavatskorna inte alls dyra.
  • helmag
    Flerbarnstokan skrev 2010-09-15 13:26:23 följande:
    Bara Åhlens och Kappahl idag, inget från Lindex till mig i alla fall... Blev tre par velourbrallor och lite vantar idag samt lite rea, hade kommit nytt på rean hos oss, de kortärmade bodysarna och lite gamla klänningar på baby, 39 kr/st.
    vad var det på åhlens??
  • helmag

Är det någon som vet om Lindex kommer få in sin windstopper som de hade förra året?
    Tycker de är lika bra som POP men betydligt billigare Glad 

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11