• Lunas

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

En fråga.. för några veckor sen hade dom jättefina tunikor/klänningar på lindex hemsida med cupcakes på. Det stod att dom skulle komma v11...nu finns dom inte att se på hemsidan och nu är det ju v11... nån som vet nåt om dom??

• Lunas

Ingen som vet nåt om cupcakeklänningarna jag skrev om tidigare idag...

• Lunas

Nån som vet vart dom randiga leggingsarna i bildtråden är köpta...är det lindex?? Isåfall har jag missat dom, hittar dom inte på shop online heller?

• Lunas
    Tessou skrev 2011-03-12 11:47:14 följande:
    Japp, de är från Lindex. Sålde sonens tröja + byxor på Tradera för 3 veckor sedan..
    Ohhhhhh...va synd!!! Vill bara ha!! Ingen annan som har såna tights och vill sälja dom?? Funkar i storlek från 74 och uppåt...
  • Lunas

Nån som har koll på om det kommer in mer sommarkläder snart. Var häromdan och hittade inget till min 4 månaders grabb. Till flickor fanns det massor... Jag efterlyser shorts o fina kortärmade bodysar. Hittade en fin body som ham ska få i påskägget, en randig med massa härliga färger bla lila, mer sånt till killavd tycker jag!!!!!

• Lunas

Hej
    Ingen som har en sån där bamsepyjamas, som bamses kläder plus luva att sälja till mig i storlek 98/104 från lindex??

• Lunas
    aglili skrev 2011-05-11 08:27:13 följande:
    Nån som vil ha 50 kr rabbatt på shop online? De 4 första får.....
    Jag vill..
  • Lunas

En liten fråga, om jag använder 30% på nätet nu, kan jag använda sen i affären oxå??

• Lunas

Kollar lite på overaller och då på bamseoverallen på lindex den turkosa, nån som har erfarenhet av den? Bra eller dålig?? Sen är det det här med storlek...min son på 11 månader drar 80 i byxor och 80-86 i tröjor. Vad ska jag köpa för storlek så han kan ha den hela vintern? Han är inte så lång, tror han var 75cm lång vid 10 månaders kontrollen. Räcker storlek 80 hela säsongen?? Hade en didriksson overall kvar från dottern i storlek 80, men den är redan kort i benen, men jag tror det är en babymodell... HJÄLP!!!

• Lunas

Nån som vet när man brukar få 30% på ett helt köp?? Vill shoppa för barnens presentkort som dom fick i julklapp, men vill ju handla så mycket som möjligt..

• Lunas

Ingen som vet när man brukar få 30 % på ett helt köp? Tycker det var väldigt länge sen ja fick det!!!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11