Inlägg från: Februarii |Visa alla inlägg
  • Februarii

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Hur är Meandi i storlekarna, är de väldigt stora, någon som vet? Är jättetacksam för svar :)

• Februarii
    Ruso skrev 2010-03-18 21:20:25 följande:
    Långa och smala, som oftas, men det beror lite på plagget också.
    Har beställt hängslebyxor med pussgroda i stl 86/92 till min lillkille som har stl 80, funderar på om det kommer bli superstora. Någon som har ett hum om hur lång tid det brukar ta innan man får grejerna när man har beställt?
  • Februarii
    Rocktroll skrev 2010-03-19 08:56:58 följande:
    Min tjej har också 80 och hon kan inte ens ha 74/80 den är JÄTTESTOR på henne. Men då är hon visserligen smal med så jag tror den kommer passa henne när hon är ca 1 ½ år...nu är hon 11 mån. Så byt om inte din kille är extremt lång och tjock :P
    Han är yttepytte så det blir nog byte. Trååkigt, ser fram emot byxornas ankomst ju :) Undrar om storebrorsan på 2,5 år kan ha dem? Han är också lite mindre än "normalt" tror jag, har stl 92/98 på andra kläder.
  • Februarii
    jannah skrev 2010-03-21 22:19:37 följande:
    Nån mer än jag som sett att den nya tunikan med muffins finns i en annan färg i butik? På hemsidan finns ju den som är svart & rosa och den som är bara rosa. I fredags såg jag den i ljusblått & rosa (och den svarta & rosa)... Har beställt den rosa på webben och hoppas verkligen att den stämmer överens med bilden! Verkar ju lite konstigt att den inte finns i samma färger i butik och webshoppen...
    Det finns tre färger så du får nog den som du beställt.
  • Februarii
    Karl Fazer skrev 2010-03-22 13:50:13 följande:
    Finns det tre färger i butik? I webbshoppen kan jag bara se två. Kanske bäst att vänta då tills jag har sett alla innan jag bestämmer mig. Hade tänkt köpa den rosa...
    I vår butik finns tre färger, en med svart botten, en med blå botten och en med rosa botten.
  • Februarii
    klara07 skrev 2010-03-22 17:21:38 följande:
    Den finns i tre färger på nätet också. Den blå är himla fin tycker jag.
    Aha, då har de lagt till den blå. Ja, det blev ännu svårare att välja nu :) Men dottern bestämmer så det verkar luta mest åt den svarta :)
  • Februarii
    3 barns mor skrev 2010-03-22 20:44:46 följande:
    nån som har nåt tips på vad man ska köpa för jacka till en tjej som nu är 10 mån. tänkte man har ju kupong på lindex så det får väl bli där man köper.
    Vad ska hon ha den till? Nyckelpigajackan är såå underbar. Men den är väl mer passande om hon ska ha den längre fram när det är torrt ute. www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=7021387&path=3403475;3215210;3232580;3454164;111361;3275708
  • Februarii

Jag måste bara säga att gud, vad fin Fix skaljackan är. Känns precis som po.p ju. Tänkte lägga upp bild på sonen i bildtråden om jag får det att funka. Han valde den gröna och är så stolt :)

• Februarii
    Tullemi skrev 2010-03-23 11:55:43 följande:
    Vad glad jag blir när du skriver så . Jag har precis kommit hem med en rosa FIX till dottern som vi köpte med 30%-kupong = fynd. Vi har haft POP hittills men jag gillade inte säsongens färger, ingen som passade dottern. Så nu ska vi testa FIX .
    Använde också en 30%-kupong, är så nöjd.
  • Februarii
    Buttelina skrev 2010-03-23 20:05:12 följande:
    ja samma på vårt lindex
    Virrpirr skrev 2010-03-23 20:01:30 följande:
    Va på Lindex i går och såg att de reade ut massa av de nya äppelkläderna, verkade lite skumt. Undra om det är nåt fel på dem? hmm..
    Hoppas inte :( Har köpt matchande till barnen som jag inte tänkte ta fram förrän till ett kalas. Fult av Lindex om det är något fel på dem... Fanns det mycket av många stl?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11