Inlägg från: Måledal |Visa alla inlägg
  • Måledal

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Magda78 skrev 2010-03-16 22:14:25 följande:
    Vad var det för kuponger? Skulle behöva inhandla galonvantar etc till äldsta tjejen så är det någon rabatt på barnkläder vore det fint och går det att handla med kupongerna i butik vore det än bättre!? :)
    Ja man kan använda dom i butik. Det gjorde jag idag. Använde båda två på en gång.
    Köpte skinnjacka till lilltösen samt fix överdragsbyxor
  • Måledal

Jag undrar om nån vet ang. fix överdrags byxa...

Är den vattentät eller ej? I butiken sa hon att det är lika vattentät som ett galonställ, men på hemsidan står det smuts och vattenavstötande material???
    Hmm...

Inte för att den behöver vara vattentät. Jag köpte den mest som en överdragsbyxa att ha nu snart, när overall är för varmt, men det ändå är liiiite kyligt ute, eftersom den är lite fodrad.
    Är det nån annan som köpt denna byxa? vad har ni tänkt att den ska användas som???

Och även gärna storlekstips på denna byxan till en killa på ca 107cm och 18 kg? 110 eller?

• Måledal
    sarsparis skrev 2010-03-17 19:15:53 följande:
    De har två varianter, en billigare sort som är vattenavvisande och en som är vattentät och dyrare.
    Aha jag trodde det bara fanns en sort från FIX? såg att dom hade en billig överdragsbyxa för 149:- men den var inte från FIX.
    Den jag köpte kostade 299:- men finns det alltså en ännu dyrare som är vattentät. Den såg inte jag i så fall. Jaja denna byxa blir nog bra, lär ju klara om det är lite fuktigt ute iaf :)
  • Måledal
    Xgirl83 skrev 2010-03-18 11:57:00 följande:
    De för 299:- är från FIX och vattentäta.De för 149:- är Outwear och endast vattenavvisande.
    Fast på hemsidan står att FIX byxorna endast är vattenavvisande!!? Skumt!!!
  • Måledal
    ÖNadja skrev 2010-03-22 21:49:13 följande:
    Kan rekommendera att kika på www.lager157.se där har dom galonset för 200 kr och frakten tror ja är på 50 kr.  (inte min butik)
    Har du nån erfarenhet om deras fleecefodrade regnställ???
    Eller är det nån annan som vet om det är bra?
  • Måledal
    Buttelina skrev 2010-03-24 22:42:53 följande:
    förresten jag köpte jeansknickersen till min dotter. de med rosa muddar och fyyy vad söta dom var på
    Hur var dom i storlek?
    jag har en tjej på 2 år som är 88cm lång o väger 11kg...
    kan inte bestämma mig
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11