Inlägg från: Tindrisen03 |Visa alla inlägg
  • Tindrisen03

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

helmag skrev 2010-03-15 19:19:54 följande:
    Tipps är att kollapå ellos där har de 50% på en vara och dåblir kavatskorna inte alls dyra.
    Kod för det?
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    mollan nu skrev 2010-03-30 22:18:56 följande:
    den här månadens kupong har jag använt 5 gånger, så det funkar allafall. Men jag vågar inte gå i samma butik eller allafall till samma personal flera gånger.
    Har du fått på mail då eller? Kan du el ngn annan länka?
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    charmmiss skrev 2010-09-12 22:32:26 följande:
    ok, har inte sett dem IRL, men de kommer inte användas så mycket, har redan köpt tre par skor till stora tjejen. två par finstövlar och ett par kavat till vintern. Tänkte skorna skulle vara tuffa till hennes svarta skinnjacka från HM.
    diechmann vet jag inte ens vad det är
    Hade motsvarande förra året till min 3 åring och de va jättebra. Var otroligt skeptisk innan då jag verkligen avskyr skor och stövlar som ej är i riktigt skinn annars. Dessa användes dock inte vardagligen på dagis och så men en hel del till fint och de ser ut som nya fortfarande. Sköna tyckte hon att de var också och gillade dem verkligen.
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Fredriks Mamma skrev 2010-09-15 09:32:56 följande:
    Håller med om att HM är slarviga att leverera. Nu tog jag "allt i ett paket", och då får jag vänta länge. Ingen fara denna gång, då jag beställde lite större storlekar.

Förra gången delade jag upp hämtningen, och fick hämta ut HM paket FYRA gånger! Pust! Missade ett t.o.m. Så det gör jag inte om! En gång kom det bara EN t-shirt... va f-n! Mkt spring till postombudet, då väntar jag hellre på allt.
    Ja och ngn gång när jag valt flera leveranser har jag fått meddelandet att de ej skickar det sista då varuvärdet var för lågt på det... Var typ en mössa el ngt
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    iAnnaMaria skrev 2011-01-21 10:37:38 följande:
    Halva Reapriset med sms och 50 kr kupong på mailen idag :D jiippii
    Kan du inte lägga ut kupongen här
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11