Inlägg från: LisaMona |Visa alla inlägg
  • LisaMona

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Pearl22 skrev 2010-03-18 08:30:09 följande:
    Bara jag som har problem med att beställa på Lindex shop online? Jag kommer så långt så att jag betalat via internetbanken, pengarna har dragits men under "beställningar" står det bara inväntar betalning... Blev även error precis när jag betalt och skulle omdirigeras tillbaka till Lindex-sidan...
    Det strulade visst för mig också. Beställde imorse och pengar drogs från internetbanken men vid 17-tiden kom ett mail om att nåt blivit fel och hela orden hade makulerats!?! :(
  • LisaMona

Jo, gå in på www.icamaxi.se och välj "din" maxi. Sen går det att under Aktuella Erbjudanden bläddra eller ladda ned veckans annonsblad.
    Fast regnkläderna är ju inga matvaror så de hittar du under Erbjudanden Special.

Coop Forum såg jag hade också kampanj på regnkläder, fast deras reklamblad måste man prenumera på till mailen.
    Det var iaf också 199kr (349kr), Abeko, marinblå och röd.

• LisaMona

Skumt... Jag gjorde en beställning igår på två par byxor men jag fick ingen automatisk orderbekräftelse! Det brukar ju dyka upp direkt på mailen efter betalningen (direktbetalning-internetbank).
    När jag loggar in på Lindex så står det bara "order under behandling".

• LisaMona

Kanske nån av er vet?
    Lindex fleeceoverall för baby, den som kommer  varje höst/ vinter i ett par olika färgställningar och kosta 249 kr. Den har övervikbara muddar över händer och fötter, kom som populärt molnmönster för några år sen t ex.
    Har den nånsin funnits i strl 86?
    Jag har fått för mig det iaf men årets går bara upp till strl 80. www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=15278697&path=3403475;3215210;3232580;3454164;111361;3275708

• LisaMona

Fb-grupperna, är det såna där köp-o-sälj-barnklädesgrupper eller? Tack iaf!

Håller tummarna att man hittar nån beg nånstans. Typiskt, den svartvita som fanns nu i år var så snygg!

• LisaMona
    Novallie skrev 2011-08-15 12:58:39 följande:
    Jupp det stämmer. Håller tummarna annars verkar molo ha i strl 86 på tradera...
    Tack, har  kikat i en grupp så länge. Ja, jag såg molo på tradera men jag är lite osäker då jag har aldrig har sett eller känt på en sån i verkligheten. Lindex babyfleeceoverallen verkar vara så mycket tjockare.
  • LisaMona
    imsel skrev 2011-08-15 21:33:10 följande:
    Ja, den kan ju passa andra barn såklart Skrattande
    Hon hade själv ärvt den från sin kusin, och jag tror iaf att nån har använt den, det var bara min son som den inte satt bra på.
    Själv hade jag nog valt nån vanlig ovadderad fleece eller ulloverall.
    För vi snackar om samma overall va, den lite vadderade fleeceoverallen? Tungan ute   
    Precis, den overallen.
    Jag hade bara tänkt ha den som extra overall när han ändå bara ska sitta i vagnen (i fårskinnsåkpåse) när han mer eller mindre bara ska transporteras mellan två ställen, långpromenad med vagnen osv. En vanlig overall har han förstås ändå när han ska leka ute, vara på dagis osv.

Och tack, då vet jag iaf att det iaf ibland har funnits i strl 86. :-=
  • LisaMona
    sarismaris skrev 2011-08-16 15:27:06 följande:
    Va det nån som hade fått 30 % på valfri jacka?? Nån som har koden lätt tillgänglig och har lust att dela med sig?
    Menar du kupongen man fick när man handlade?
    Den jag fick var på 50 kr rabatt på valfri barnjacka och gällde till 30/9.
    Internetkod: SEP31009
  • LisaMona

Borde inte FIX fleecjackor komma snart?
    Overaller, mössor, höstjackor och allt annat nästan finns ju i butikerna nu.

• LisaMona
    Tvillingmamma2007 skrev 2011-08-17 21:47:55 följande:
    Ja jag skulle citera "när kommer fix ws: arna" 
    Aha, så kanske det var ja. *glömsk* Stora sonen har spurtat iväg så då får vi leta på annat håll. Tack för svaret.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11