Inlägg från: snigelinan |Visa alla inlägg
  • snigelinan

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

maadicken skrev 2010-03-23 21:19:38 följande:
    hur bra funkar lindex outwere överdragsbyxor? skulle dom hålla tätt i slasket som är nu? funderar på att köpa dom och hänga på dagis istället för galonisar. är det dåligt väder har han ju regnkläder på sig när han kommer dit, så dom kommer säkert inte användas när det är jätteblött. mer som överdrag för att inte bli smutsig skulle jag tro, men det är ju bra om dom funkar om det skulle råka börja regna oxå
    Min unge är väl lite extrem kanske, men hon sprang, hoppade och skuttade i varenda vattenpöl på vägen hem från öppna förskolan och ja, outwear-byxorna höll ju inte tätt förstås. Nu hade jag inte räknat med det heller, borde satt på henne galonisar istället.
  • snigelinan
    Tullemi skrev 2010-03-24 19:15:47 följande:
    Förr, när man kunde sätta fast fleecen i skaljackan (POP alltså) så var det inte en WS-fleece, utan en vanlig fleecejacka. Vi har ibland WS under skaljackan men det är tydligen inte optimalt, eftersom WS inte värmer lika bra som en vanlig fleece, plus att den är lite stelare. Nu använder vi WS mest som en jacka i sig....ja till våren/sommaren /hösten menar jag så klart .
    Det var visst en ws man kunde sätta fast i skaljackan.
  • snigelinan

Ja, det är halva reapriset i butik också! Köpte fem tröjor till barnen och fyra par strumpor till mig själv för 150 kr totalt. Helt okej!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11