Inlägg från: solstraalen |Visa alla inlägg
  • solstraalen

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Är det någon som vet hur den svartgrårutiga jackan på pojk är i strl? eller där den mörk/starkblå"spräckliga" jackan är?

Har en pojke på kanske 94cm som jag är på jakt efter en jacka till.

Har en "höst/vinterjacka" i 104 som är lagom på honom nämligen. En brun, halvtjock jacka som är 2½år kanske.

Pojke 10, flicka 4, pojke 2½.
  • solstraalen

Ingen som vet hur den mörkblå/blåspräckliga jackan är i strl? eller hur den svartgrå rutiga jackan är?

• solstraalen

SUCK

Dottern fick pops överdragsbyxor i höstas då FIXs var slut.
    Hon är snart 4½år, ingen vilde.

Hon sitter på knä om hon är i sandlådan, annars typ inge sånt.

Flera småhål på knäna inkl ett stort. VA fan liksom?!

Lillebror som fänger runt som en vilde har FIXs byxor och som verkar hålla såååååååååååååååååå mkt bättre.

Detta lär man väl inte få reklamera?

• solstraalen
    Snorky skrev 2010-04-13 08:46:51 följande:
    klart du ska reklamera de, pop brukar vara bra med reklamationer och eftersom de går ut med att deras kläder ska kunna ärvas, så är det klart du ska reklamera.
    Du tror inte jag får tillbaka "men detta är förslitning så du får inte reklamera"

Fast det står på hemsidan att de ska hålla för vilda lekar, men dottern e ju knappast vild av sig.

Ska försöka, se vad dom säger.

Aldrig mer deras överdragsbyxor iaf.
  • solstraalen

Vilken strl ska man ta på fix då? Hon har 116 på sina från pop. Har 110 i vanliga byxor. Vill kunna ha dom i höst oxå, 116 iaf på fix?

• solstraalen

I uppsala var de iaf halva rea igår, men de fanns verkligen knappt något barnklädesplagg alls där.

• solstraalen

Sådärja, fick reklamera skalbyxorna på pop, hittade en spricka i ena limmade kanten oxå.

Så köpte 110 i fix överdragsbyxor och vet ni, dom är faktist längre i benen än pops 116!

• solstraalen
    Buttelina skrev 2010-04-13 20:29:36 följande:
    jaa åhh jag längtar till himlariket åk dit, toppenpriser ju vad skönt att du fick reklamera
    Helt klart!
    Surt bara att ja inte hade kvitto, fick presentkort, men jag handlar väldigt sällan där just nu.
    Barnen är inne i en kladd å slitperiod, så då får de duga med lindex osv, fast å andra sidan har lindex haft väldigt mlt fint sista tiden, så inge mig emot =)
  • solstraalen

Jag är såååååååå nöjd med fix överdragsbyxa på min tjej, dom är ju tusen ggr snyggare än pops vida megabraller!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11