Inlägg från: puh fantast |Visa alla inlägg
  • puh fantast

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Har gjort ett kanonklipp idag, hittade den gröna Fixjackan (med löstagbar flecce) för 99:-. Hoppas bara att den passar på dottern nästa vinter eller vintern efter det. Hittade även den gröna äppeltröjan och den svarta klänningen på bakelser på rean

• puh fantast

Så 25% sms:et gällde även på rea?!
    Å, så surt, handlade ett par jeans till sonen på rea men trodde inte det gällde rea, då hade jag kunnat handlat nå´t mer.

Någon som vet var man kan få tag i bodysuits med korta ben och ärmar i stl. 98.
    Som denna:

www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx

Behöver inte vara mumin, är intresserad av allt. Vill ha de som pyjamas åt dottern i sommar.

• puh fantast

Här i stan är det också halva priset på halva priset på Cubus. Hittade 2 par velourbyxor till dottern för 24:-/ st. och ett par supermjuka jeans med mudd nertill för 49:- Har spanat in de jeansen ett tag och hoppats att de skulle sätta ner de mer och de gjorde de

• puh fantast

Jag säger som dottern: "typiskt"

Dottern sover nu och om 1,5 timme får vi besök som stannar hela eftermiddagen och kvällen. Får hänga p ålåset imorgon och hoppas att det finns nå´t roligt kvar.

• puh fantast

Någon som fått kuponger från LIndex?
    Skulle behöva 25% på ett helt köp, men vad det än är så är det välkommet.

• puh fantast

Läste det ni skrivit om byten på tex. Lindex och Kappahl. Här i stan är det inga problem att byta till annan vara eller få tillgodo på Lindex, har aldrig varit med om att det varit några problem.
    Men däremot på Kappahl så får man inte ens reklamera en vara som är trasig (och byta till samma) om man inte har kvitto, och dessutom satt lapparna kvar. Var riktigt förbannad den dagen och var inte tillbaka på kappahl på flera veckor.

Och som sagt årets rea var riktigt dålig! Dåligt utbud och dyrt.

• puh fantast

Har inte heller förstått det här med skaljackor, men nu inser jag att det skulle vara bra till sonen i skolan. Vad rekommenderar ni för skaljacka om man behöver stl. 140 eller 146? Vill inte att den ska kosta en förmögenhet, då sonen har en tendens att få hål på alla kläder väldigt fort
    Finns det nå liknande skalbyxor? Som håller tätt i vatten.

• puh fantast

Vad har ni för tips på bra skalbyxa / funktionsbyxa i stl. 140 el.146?
    Tänkte att jag skulle köpa ett par bra vattentäta byxor som sonen kan ha i skolan både som överdragsbyxa och regnbyxa. Så han slipper fundera vilka byxor han ska ha när.
    Vill att de ska funka bra i vatten, då han tycker om vatten.

• puh fantast

Har precis provat att göra en beställning och det var bara SELC08004 som fungerade. När jag skrev in de andra så stod det kampanjkoden är inte giltig.
    Så de kanske har upptäckt att det är många som kombinerat olika koder och "spärrat".
    Synd tycker jag, inte för att barnen behöver nå kläder, men lite nytt till en billig peng är ju aldrig fel.
    Men det blev ingen beställning för mig

• puh fantast

Funderar på om jag ska köpa Kaxs skalbyxor till dottern.
    Men var hittar man bra skalbyxor i stl. 140?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11