Inlägg från: Love Isac |Visa alla inlägg
  • Love Isac

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Buttelina skrev 2010-03-28 09:41:55 följande:
    nerdragnanerdragna bakifrånuppdragnatycker dom är såå fina strl 104 på min 104cm långa dotter.
    Naaw sötnöten!!=0)Såååå fina knickers...åhh om man ändå hade haft en liten tjej oxå...*Drömmer om alla fina rosa plagg*Har dem kommit i "pojkvariant" oxå?Vet du det?
    ISAC Mitt Hjärta Min Stjärna
  • Love Isac
    Lejån skrev 2010-05-13 21:55:36 följande:
    Stod och höll i bil-tshirten igår men den var riktigt läskig i tyget. Någon som har köpt den och kan säga om den är "vass" eller om jag bara hittade ett måndags ex? Det blev i alla fall en orange "myrslok" t-shirt för den var så ful så den var cool. Lär passa perfekt till de gröna frotté brallorna från förra sommaren.
    Jag har köpt en till min son...om du menar den som finns i turkosblå med gult kantband och små bilar över hela, och så en i en annan färg??Den är iinte vass..bra i kvaliten tycker jag...Det var kanske ett "måndagsex"du stötte på?!{#lang_emotions_undecided}
  • Love Isac
    mysak79 skrev 2010-05-18 20:53:42 följande:
    Nån som vet om det kostar att ha Lindexkortet? Måste man komma upp i nåt speciellt belopp för att få ha det?
    Det kostar inget vad jag vet...Jag har ett och jag har inte betalat för mitt någongång!
    Nu pratar jag om bonuskortet...vet att man kan ha kredit på något kort oxå,men vet inte om det är på ett separat kort?!Ursäkta svammel...hoppas du förstår va jag menar!?=0)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11