Inlägg från: jordnöten |Visa alla inlägg
  • jordnöten

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Någon som vet hur länge erbjudandet om 10% gäller på Lindex Shop på nätet??

• jordnöten

Lite nyfiken på de där VIP-kvällarna i olika städer som ni skriver om....Har ni fått personliga inbjudningar? Eller hur vet ni att det är VIP-kväll? Någon som vet om det är i Västerås???

• jordnöten
    Tullemi skrev 2010-04-17 21:35:10 följande:
    Jupp. Jag frågade i butik idag om jag kunde använda både kupongerna som kom med post och mailkupongerna och hon sa :"ja har du fått båda så är det bara till att använda dom". De via mail kan man ju skriva ut mer än en gång dessutom..... .
    Någon som skrivit ut flera gånger och använt kupongerna flera gånger? Går det eller dokumenteras det på något vis att man använt rabatten redan?
  • jordnöten

Någon som vet om man kan skriva ut  25% kupongen flera gånger och handla med i butik eller registreras det på kortet att man redan använt erbjudandet tro??

• jordnöten
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-06-07 22:33:59 följande:
    Inte är det väl olika streckkoder för samma plagg fast olika storlekar eller är det det? Tänkte om man kunde använda ett kvitto för ett plagg i en storlek för att byta samma plagg fast i en annan storlek. Minns inte nu om Lindex är kinkiga eller ej när det gäller att byta storlek utan kvitto.
    Jo det är olika streckkoder på olika storlekar. HM har däremot samma i alla storlekar.
  • jordnöten

Har Lindex slutat skicka ut kuponger på mejlen som man kan skriva ut själv?? Brukar få, men inte fått den här gången...

• jordnöten

Har erbjudandet på jackor redan slutat? Kan inte se det på hemsidan längre, någon som vet hur det är i butik?

• jordnöten
    virknålarna skrev 2011-03-30 10:49:11 följande:
    Det var väl bara till den 28:e?
    Sååå typiskt :( Men tack för svaret!!!  Varför ska jag alltid vara så sölig och komma till skott, grrrrr!!!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11