Inlägg från: Pearl22 |Visa alla inlägg
  • Pearl22

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Bara jag som har problem med att beställa på Lindex shop online? Jag kommer så långt så att jag betalat via internetbanken, pengarna har dragits men under "beställningar" står det bara inväntar betalning... Blev även error precis när jag betalt och skulle omdirigeras tillbaka till Lindex-sidan...

• Pearl22
    LisaMona skrev 2010-03-18 20:41:13 följande:
    Det strulade visst för mig också. Beställde imorse och pengar drogs från internetbanken men vid 17-tiden kom ett mail om att nåt blivit fel och hela orden hade makulerats!?! :(
    Va trist! Jag ringde kundtjänst i morse, direkt när de öppnade och då sa de att det kunde ta ett par timmar innan betalningen gick igenom. I eftermiddags blev min order godkänd, som tur var...
  • Pearl22
    Hejpådig skrev 2010-03-19 18:59:50 följande:
    normala, hämtade precis ut mina. perfekta i storlek faktiskt, väldigt sköna o snygga! mina kostade 207:- efter alla rabatter
    Precis vad jag betalade också :) Hann roffa åt mig den sista av min storlek innan de tog slut. Hoppas nu bara jag kan ha dem... Håller på att gå ner i vikt så jag hoppas att de inte visar sig vara för stora för mig nu. De ser verkligen sköna ut, längtar tills jag får hämta ut dom
  • Pearl22
    Hejpådig skrev 2010-03-19 19:47:14 följande:
    föresten hittar dom inte på sidan längre, redan helt slut eller borta som sist?!
    Tror de är helt slut på webshoppen. Jag fick bara fram bilden när jag gick via min orderstatus. Det går bra att byta storlek alltså ifall det finns i butik? Tänkte ev att jag i så fall provar dem i butiken när jag hämtar ut paketet så då kanske jag får ett par som passar bra.
  • Pearl22

Ikväll är det VIP-kväll kl 19-21 på Lindex strömpilen, Umeå *tipsar*

• Pearl22
    LisaMona skrev 2010-03-31 06:02:29 följande:
    Skumt... Jag gjorde en beställning igår på två par byxor men jag fick ingen automatisk orderbekräftelse! Det brukar ju dyka upp direkt på mailen efter betalningen (direktbetalning-internetbank). När jag loggar in på Lindex så står det bara "order under behandling".
    Jag beställde för 2 veckor sedan och det blev samma för mig, fick ingen orderbekräftelse. Däremot sms och mail när paketet fanns att hämta i butik.
  • Pearl22
    Hejpådig skrev 2010-07-20 11:49:26 följande:
    var precis o hämtade ut den turkosa regnoverallen! jättefin så jag e glad =) är i vindmaterial o inte alls fodrad som det står i beskrivningen...bara ett tunt svalt tyg inuti som det är i vindjackor ungefär...
    Du frågade inte ifall den skulle komma i någon annan färg? Annars funkar väl turkos till tjej också förstås... Tror jag också ska använda min 30%:are på den
  • Pearl22
    Snorky skrev 2010-07-23 23:21:29 följande:
    Skicka ett sms till ditt egna nummer med denna text.
    "Nu får KappAhls medlemmar halva reapriset på all rea i alla KappAhlbutiker! Gäller tom 25/7-10. Visa sms i kassan. Gäller ej i komb med andra erbjudanden"
    Sen lägger du in ditt nummer i telefonboken och döper det till KappAhl
    Tack för tipset! Jag handlade 2 t-shirts, 1 tjocktröja och ett par byxor till min lilla tjej idag för 100 kr Fick dock lite dåligt samvete när jag kom hem så jag gick in på KappAhls hemsida och ansökte om medlemskap direkt
  • Pearl22

Här i Umeå på Strömpilen var det också 2 för 1 på all rea. Jag blev dock väldigt besviken, hittade ingenting vettigt Håller tummarna för att utbudet är bättre nere på stan...

• Pearl22
    molnen skrev 2010-07-28 16:10:45 följande:
    Var det utplockat i alla st ? eller vad kikade du i för st ?
    Njae... det fanns rätt många söta bodysar på babyavd och nog fanns det lite i de flesta storlekar... Fanns några fix skaljackor, gröna windstopper fleecejackor och bamse regnställ. Jag kikade efter st 86/92, till tjej, höll i 2 par basbyxor och 1 par jeansleggins men hängde tillbaka dem då jag redan har så mycket byxor till lillan.
  • Pearl22

Kan man använda 30% koden flera gånger via webshoppen eller märker de att man redan använt den en gång? Tänkte typ om man gjorde flera beställningar.... Nån som har provat?

• Pearl22
    Enensammamma skrev 2010-07-31 19:57:15 följande:
    När kommer höst och vinterkläderna in i butiken?  Vill ha deras regnoverall men den är slut online
    Jag köpte regnoverallen i butik igår
  • Pearl22
    Enensammamma skrev 2010-07-31 20:10:49 följande:
    Hur verkade den? Hit har det inget kommit än :/
    Den känns mer som en skaloverall än en regnoverall faktiskt. Den är ju inte i galon utan i ett mer mjukare, vattentätt material. Kommer va super i höst och sen kan man ju ha en fleece under när det blir lite kallare. Jag är helnöjd med den än så länge, lillan har ju inte kunnat använda den än så just funktionsmässigt kan jag inte uttala mig
  • Pearl22
    Enensammamma skrev 2010-07-31 20:17:56 följande:
    Tycker den blåa är så fin. Blir snygg på dottern OM den nu kommer in :/

Är den inte fleecefodrad? Eller bara fodrad?
    Ja, det är verkligen en jättefin turkos färg! Den är inte fleecefodrad, bara lite tunt fodrad och nåt typ mesh-material som man ser i luvan på bilden. Som sagt, jag skulle hellre kalla den en vattentät skaloverall än regnoverall.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11